NovemberBaby

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier. En vind het zo leuk om te lezen dat er mensen zijn die het zelfde mee maken als ik. 
Ik ben binnen 5 maanden zwanger geraakt. Nu ben ik 13+4 weken. Uitgerekend op 23/11. Is mijn eerste kindje.  Ik ben totaal niet ziek geweest. 3 juni weer een echo en dan voor het eerst het hartje horen. Zo spannenddd!
En 7 juni geslachtsecho en 3d echo?. Ik voel op een of andere manier dat het een meisje wordt.
Wie heeft ook het dat gevoel gehad? En klopte je gedachten?
Xox. 

Hey Novemberbabyninetien gefeliciteerd! Wat fijn dat je je helemaal niet ziek heb gevoeld ben ik wel jaloers op haha!
Ik ben nu 15+1 wij hebben donderdag controle hoop dan het hartje daar te horen (heb een doppler thuis dus vaak genoeg zelf al gehoord haha) en dezelfde dag ook de pretecho voor het geslacht. zelf hebben we het gevoel dat het een jongen is dus ben benieuwd of het klopt. Me moeder zegt meisje en die zit er meestal nooit naast haha maar meeste denken jongen

Hoi allemaal,
Ik moest weer even teruglezen want ben zo druk de laatste tijd! Over 2 weken verhuizen wij naar ons nieuwbouwhuis dus nog even klussen en inpakken.
Ik zit nu op 14 weken. Gister weer het hartje gehoord en zelfs zelf de baarmoeder gevoeld. De vk was aan het voelen en drukken en liet mij het ook even voelen. Ben nog wel erg moe maar de misselijkheid wordt al minder. 
Wel fijn dat we nu allemaal uit die enorm onzekere weken zijn!! Ik ga vrijdag positiekleding shoppen dus ben benieuwd:)
Fijne dag allemaal!

Gefeliciteerd Ninetien! Ik ben vandaag ook 13+4, maar ik ben 22 november uitgerekend. Ben jij dan niet ook 22 november uitgerekend? Of ben je pas 13+3 vandaag? Fijn dat je je nog zo goed voelt. 

Aftellen naar donderdag Feyre. Wil je het geslacht daarna ook vertellen? Of gaan jullie het voor jezelf houden?
Gelukkig kletsen we niet meer zo veel in het begin JufChan, dan kun je het nog bijlezen haha. Wel fijn dat je straks lekker in je nieuwe huis zit als de baby komt. Succes met positiekleding shoppen. Ik vond dat nog best wel een dingetje haha. 
Hier alles goed. Helaas nog steeds misselijk. Vandaag 13+4. Gisteren hartje horen kloppen en vanavond hebben wij een extra echo ingepland. We willen niet weten wat het wordt, maar wel even extra keer gluren. Het is voor mij nog steeds een beetje onwerkelijk, dus hopelijk helpt dit een beetje. 

Gefeliciteerd Novemberbabyninetien en welkom natuurlijk! Ik was er vanaf het begin van mijn eerste zwangerschap van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen en dit bleek uiteindelijk ook het geval. Nu bij nr. 2 dacht ik dit in het begin ook enorm, maar nu heb ik ergens toch het gevoel dat het een meisje is. Iedereen om ons heen roept ook dat het een meisje is dus misschien word ik daardoor beïnvloed haha. Maandag weten we het hopelijk :)
Succes iedereen met de echo’s en controles deze week! Hier inmiddels 14+3.

Ik en bijna iedereen in mn omgeving dachten dat het een meisje ging worden maar het is toch echt een jongen?
Ik heb met 14 weken een pretecho laten maken voor een vroege geslachtbepaling. Gister met 16 weken de geslachtsbepaling gehad bij de verloskundige en bevestiging gehad.
Ben erg benieuwd naar wat jullie krijgen :)

Terug
Bovenaan