NovemberBaby

Hopsasaa we proberen het voor onszelf te houden. Verwacht de fam waarachijnlijk niet maar wil het proberen haha. 
Ellonor leuk je loopt precies een weekje voor op me.
Ik hoop dat die kleine morgen er maar goed voor ligt haha. Heb sowieso een hoop te bespreken. Net ook bij de ha geweest en neig helaas naar uitdroging omdat ik amper wat binnen krijg. Dus moet ook overleggen van de ha met vlk en mogelijk dat ik dan opgenomen ga worden voor paar dagen mogelijk met vocht en voeding toediening...

Hoi,
Wat leuk al die echo's!! Wij waren er eerst ook van overtuigd dat we het geslacht zouden willen weten.. maar nu denken we daar toch anders over!! Dus waarschijnlijk blijft het een verrassing!
Ik heb het gister tegen de kinderen in mijn klas (groep 3) verteld. Hilarisch!! Ik liet de echo foto zien en vroeg of ze wisten wat het was! *de maan? *een vogelnest? *een boomstam? *een planeet? Hahahaha 1 meisje had het goed; een baby in de buik van de juf! Wat vond iedereen dat leuk en bijzonder!
@feyre heftig! Goed in de gaten houden inderdaad! Hoe was het? Moet je opgenomen worden? Heel veel sterkte!

[quote quote=10203971]Gefeliciteerd Ninetien! Ik ben vandaag ook 13+4, maar ik ben 22 november uitgerekend. Ben jij dan niet ook 22 november uitgerekend? Of ben je pas 13+3 vandaag? Fijn dat je je nog zo goed voelt. [/quote]
Hmm de verloskundige zei toch dat ik 24 november uitrekent ben. Ik ben vandaag 13+6 dagen. 
Wat leuk om al die reacties te lezen van iedereen. 

Onze geslachtsbepalende echo is ook geweest en we krijgen een JONGEN! Nummer twee, dus ik krijg het zwaar als mama met drie mannen in huis, haha!
De echoscopiste heeft direct even het e.e.a. gecheckt (hersenhelftjes, urinestelsel, voetjes) en voor wat ze kon zien zag het er perfect uit. Zo fijn! Kindje groeit ook goed met de termijn mee. Het hartje hoorden we voor het eerst vandaag en dat klopte mooi met 168 slagen/minuut. Als extraatje zette ze ook nog even de 3D-modus aan. Heel lief van haar.
Aankomende donderdag wip ik weer even langs de VK voor controle en dan is de volgende afspraak de 20-wekenecho na onze vakantie.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Worden de kwaaltjes al wat minder? Ik heb alleen enórm zere boobies, maar verder voel ik me top gelukkig.

Spannend! Wij gaan vanavond half 9 kijken of baby boesje alles nog doet wat het moet doen, ik ben 15,3 en dus ook kijken wat het word, heb het weekend wat te hard gewerkt(zorg) dus vandaag rustig aangedaan op het werk omdat ik denk dat het me bandjes zijn deze ik voel ( te veel gebukt, gerekt en gestrekt denk ik)

Spannend! Wij gaan vanavond half 9 kijken of baby boesje alles nog doet wat het moet doen, ik ben 15,3 en dus ook kijken wat het word, heb het weekend wat te hard gewerkt(zorg) dus vandaag rustig aangedaan op het werk omdat ik denk dat het me bandjes zijn deze ik voel ( te veel gebukt, gerekt en gestrekt denk ik)

Terug
Bovenaan