NovemberBaby

Hoi hoi allemaal,
Super leuk dat jullie allemaal in november uitgerekend zijn. Ik heb het al vaker gezien / gelezen, maar nooit gereageerd. Ik ben zelf op 8 november uitgerekend. Ik vroeg me af of er ook een groepsapp is? Zou wel leuk zijn. 

@Zeep gefeliciteerd met je jongetje! Leuk he dat je nu eindelijk hem/hij kan zeggen i.p.v. alleen “de baby/het”.
@MevrBoes spannend! Hopelijk ligt de kleine er goed voor!

Ik kan (weet ik bijna zeker) sinds afgelopen vrijdag de kleine al voelen.. als ik een tijdje heel rustig op de bank zit niks te doen (beetje tv kijken of op de laptop te scrollen) voel ik heel soms een soort “plopje” en ik weet zeker dat het echt niet mn darmen zijn want dat voelt anders! Heel vreemd maar wel super leuk ?

Gisteren hebben we ruim te tijd gehad om te kijken naar baby boes. Het hartje klopte mooi en details wauw! Zag er allemaal goed uit. Donderdag gaan we naar de inloop, want  ondanks het flink schudden is onze spruit springerig maar eigenwijs ( vast geeerfd van papa) en lag dus met de beentjes opgevouwen voor het geslacht.
Bloeduitslagen waren mooi. Alleen in week 27 extra prikken wegens de mijn bloedgroep en de rhesus factor c negatief. Niet zorgelijk nog maar wel om in de gaten te houden.
Vermoeidheid tjah lijf is hard aan het werk, en hoop dat de bandjes en bekken pijn weer wat afzakken en dat dit dus echt lag aan te hard werken het weekend.

Zo vandaag naar de inloop geweest en ja this bevestigd wat het geslacht word. Vandaag hebben we ook alle grote spullen gekocht, na 2,5 uur in de winkel waren we het overzicht kwijt. Affijn een vermoeiende en super leuke dag.

Zo vandaag naar de inloop geweest en ja this bevestigd wat het geslacht word. Vandaag hebben we ook alle grote spullen gekocht, na 2,5 uur in de winkel waren we het overzicht kwijt. Affijn een vermoeiende en super leuke dag.

Hoe gaat het met de ladies van onze november baby's?
Hier beginnen de kwaaltjes eindelijk af te nemen! Alleen nog een beetje vermoeidheid, maar de misselijkheid is eindelijk geen belemmering meer. 
Morgen ben ik 16 weken en voel af en toe al een klein plopje in mijn buik. Met de groeiende buik erbij wordt het steeds echter en echter. 
Hoe gaat het bij jullie?
Groetjes Simone

@Ameubetje leuk dat jij nu ook de kleine begint te voelen! Hier gaat t ook langzaamaan weer wat beter met de rugpijn en moeheid. Merk nu wel dat ik echt voorzichtiger moet zijn met tillen etc. en dat ik gewoon iets minder kan. Vanavond weer controle en naar hartje luisteren ? De kleine meid is wel erg actief geweest vanochtend! Blijft leuk/raar om het te voelen. Ook bizar om te beseffen dat ik over twee weken alweer op de helft zit! 

Hallo allemaal,
Ik ben er ook nog. Net een verhuizing achter de rug dus drukke weken gehad. Nu alles nog een plekje geven en dan een beetje wennen in ons nieuwe huis.
Gelukkig zijn bij mij ook de meeste kwaaltjes weg! Niet meer zo misselijk en heb weer een beetje energie terug! Best raar omdat je nu zoiets hebt.. ben ik zwanger? Ik merk er niks van! Ik heb alleen nog enorme honger, net na een maaltijd zou ik weer kunnen eten! Herkennen jullie dit??
Fijn om te lezen dat het met de rest ook goed gaat! En leuk dat jullie die kleine spruit al voelen. Ik denk dat ik het heel soms een beetje voel, at twijfel daar nog over! 
Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan