NovemberBaby

Hoi allemaal ?‍♀️ 
Na een een drukke werkweek nu lekker een lang weekend vrij. Ook maar eens even bijgelezen en fijn dat het met iedereen zo goed gaat!
Wij weten inmiddels dat wij een meisje krijgen en we zijn alvast wat gaan shoppen. Naast wat kleertjes hebben we de kinderwagen en de slaapkamermeubeltjes gekocht. Nu twijfel ik alleen of we het ledikantje in het begin op onze slaapkamer moeten zetten, of dat een kleiner wiegje of co-sleeper handiger is. En wil ik eigenlijk wel dat ze op onze kamer slaapt? Misschien toch liever gelijk in haar eigen kamertje laten slapen? Hoe denken jullie hierover?

Hey,
Leuk dat het met iedereen beter gaat en minder kwaaltjes hebben!
Ook ik heb nog amper kwaaltjes, gelukkig!!
Ik twijfel soms of ik mn kleine meid voel,vind het nog een gek gevoel om te beseffen dat dit mn dochtertje is.
Wij hebben ook al flink geshopt!
Wij gaan geen wiegje of co sleeper aanschaffen. Als het kindje het nodig heeft om bij ons te liggen gebruiken we wel even het reiswiegje van de kinderwagen. Onze bedoeling is ook om haar zo snel mogelijk in haar eigen bedje te laten slapen.

Wij zijn er ook nog niet over uit. De baby kamer grenst aan onze kamer. Ik denk dat die paar meter geen verschil zal maken. We hebben gelukkig nog even om er over na te denken. Vind het ook wel fijn  dat onze slaapkamer van ons blijft. 

Jullie stellen mij gerust Babynov & MevrBoes. Ik wil toch ook het liefste dat ze straks (ok het duurt nog best lang haha) op haar eigen kamertje slaapt.
En wat een super goed idee om het reiswiegje te gebruiken als het toch nodig is. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Bedankt voor de tip! 

Hallo iedereen, fijn om te horen dat het met iedereen wat beter gaat en leuk dat sommige al weten wat het wordt. Gefeliciteerd! Wij hebben vandaag ook een geslachtsbepaling gehad en ze kon met 90% zekerheid zeggen dat het jongen is, hij lag er niet helemaal lekker voor. Volgende week controle dan kijkt ze nog een keer om er 100% van te maken. Wordt dan Mn 2e zoon ?

Leuk dat je het nu ook weet Saskia!
Ik heb zo de 20 weken echo (nu 19+2 weken) en ben benieuwd of ze er daar ook zeker van zijn dat t een meisje is! Gewoon dubbel check, heb al wel roze kleertjes gekocht haha. 
Vind het nog steeds wel raar dat mn buik nu echt begint te groeien. Ik heb altijd een platte buik gehad en nu is dat ineens niet zo. Meer dames die het ook een beetje onwennig vinden zo? 

Hoi allemaal,
Wij weten niet wat het wordt en dat is idd best lastig met kleertjes kopen. Scheelt wel heel wat in de uitgaven haha!! Heb ook het idee dat tegenwoordig iedereen het ook weet (geen probleem hoor eigen keus natuurlijk). 
Het slapen op eigen kamertje of bij ons op de kamer zet me aan het denken. Ik vind dat kinderen niet heel langs bij hun ouders moeten blijven slapen, maar denk dat ik het zelf fijner vind om dat in het begin wel te doen. Je leest veel over hechting enz dat dat heel belangrijk is. Ik moet me er nog maar eens in gaan verdiepen!! 
Groetjes

@jufChan Ja ik wil de kleine eerst op onze kamer omdat iedereen om ons heen zegt dat dat fijn is met borstvoeding geven. Omdraaien, hup kindje uit de wieg en aanleggen. Dan hoef je zelf niet helemaal uit bed en naar een andere kamer half slaapdronken. 
Nou 20 weken echo ook achter de rug. Kleine ligt in stuit en mijn placenta ligt volledig voor de uitgang! Dus krijg met 32 weken nog een echo om te kijken of de placenta verschoven is. Maar echoscopiste zei al dat dit wel heel extreem was en ze niet denkt dat dit nog veranderd. Maar wie weet en anders een keizersnede. Zolang de kleine er maar gezond en wel uit komt ?

Terug
Bovenaan