NovemberBaby

Hoi iedereen,
Ik kom er ook even bij. Vandaag bijna 18 weken en een mooie echo gehad. Sinds anderhalve week weten we dat het een meisje wordt. De vroedvrouw had het geslacht in een envelop gestopt, die we afgaven aan de bakker. Op het verjaardagsfeest van mijn vriend sneden we taart aan. Verrassing voor ons én de aanwezigen! Ondertussen voel ik vanalles bewegen, en ik ben er vrij zeker van dat het niet meer mijn darmen zijn *verliefd*!
Na het miskraam in november op 8 weken ebben de twijfels langzaamaan weg en maken ze plaats voor pure dankbaarheid en genieten

Vorige week meldde ik dat de verloskundige met 90% zekerheid kon zeggen dat een jongen was. Gisteren nogmaals echo gehad (17+5) en met zn tweeen gekeken want de kleine maakte het niet makkelijk. Maar het is nu toch 100% zeker dat het een meisje wordt :) totaal verrast en m’n lach kon niet meer weg. Heb nu een zoon dus leek me erg leuk dan nu een meisje. Super blij, nu nog even wachten of alles een beetje goed is tijdens de 20 weken echo. 

Hai allemaal,
Welkom @tido fijn om te horen dat alles deze keer goed gaat! Ik wens je een mooie zwangerschap! 

@saskiatholen haha dan sta je wel even te flapperen met je oren denk ik! Maar leuk, gefeliciteerd!
Hoe is het verder met iedereen? Aankomende week een beetje rustig aan doen met die hitte!!
Wij zijn gister naar een opendag in het ziekenhuis geweest. Eerste presentatie over pijn en pijnbestrijding was een succes.. ik weet niet of het door de warmte kwam of doordat het toch even allemaal op me af kwam maar ik ben dus flauwgevallen! Gelukkig was alles snel weer goed en konden we er later wel om lachen! 
Hebben jullie allemaal vakantieplannen?
Groetjes

@jufChan vervelend dat je bent flauw gevallen! Wel de beste plek om dat dan te doen, in het ziekenhuis ?
Hier verder best prima. Mn vriend kan nu ook de baby voelen als hij zn hand op mn buik legt, dus dat is leuk!
Verder gaan we twee weken kamperen in zuid Limburg. Eigenlijk was zuid Frankrijk de bestemming maar aangezien ik een groter risico op bloedingen heb doen we dat toch maar niet. Mocht er een bloeding zijn moet ik waarschijnlijk meteen naar het ziekenhuis. We spreken allebei geen Frans dus niet zo handig dan ? Nu rustig afwachten tot week 32 voor de volgende echo om te kijken of de placenta verschoven is, en het toch geen keizersnede hoeft te worden. Maar ach, kleine meid lijkt tot nu toe helemaal gezond te zijn dus heb niks te klagen ?

Wat leuk om alle verhalen te lezen. Ik zie dit forum nu pas. Ben inmiddels 19+2, a.s. dinsdag de 20 weken echo, spannend maar ook leuk! De laatste dagen voel ik ons meisje weer steeds meer. Vooral in de ochtenden als ik wakker word. 

Hoi! 

Ik ben ondertussen 17+3, en net voor onze zomervakantie de 20 weken echo.
Heb een vraagje, ik heb nu 2 x een kuur gekregen voor blaasontsteking en morgen moet ik weer bellen omdat ze mijn urine weer op kweek hebben gezet. Daarnaast is er na de eerste kweek de streptokokken type B bacterie gevonden. Zijn hier meer mensen mee bekend? Of vaker blaasontsteking? Ik heb begrepen dat de richtlijnen wel wat veranderd zijn wat betreft medische indicatie.. 

Hoe voelen jullie je nu, met dit warme weer en nog werken daarbij? 

Hey dames 
Ben nu 19,3 morgen hartje luisteren  donderdags 20 weken echo. Ben wel wat onzeker iedereen hoor ik over baby voelen. ik meende het af en toe te voelen kriebelen maar gok dat dit de darmen zijn. Ik ben een gewichtige dame en heb horen vallen dat de verloskundige aangaf dat de placenta voor ligt, dan kan het dus heel goed dat ik het pas later voel. We zullen zien.

Voor alsnog voel ik me prima, begin wel zo nu en dan last te krijgen van me bandjes.

@MevrBoes niet onzeker worden hoor dat je je kindje nog niet voelt! Mijn placenta ligt juist naar achter/onderin waardoor ik er al zo goed kan voelen. Komt vanzelf ?
Ik begin nu ook steeds vaker last te krijgen van mn stuitje..

Terug
Bovenaan