NovemberBaby

@suuzels spannend! Hopelijk praat ze niet per ongeluk haar mond voorbij ?
Ja na vandaag ook weer helemaal klaar mee met mn leidinggevende. Was ik ook al een beetje voor mn zwangerschap maar toen niet actief gaan solliciteren. Ik hoop gewoon heel erg dat mijn oud werkgever me weer in dienst wilt nemen want dat zal een hoop stress schelen ? Dat krijg ik deze maand te horen dus ook wel spannend.

Ellonor, wat vervelend.. Ben je zwanger, moet je je daar ook nog zorgen over gaan maken. Zou fijn zijn als je op je oude werk terecht kan. Bij mij wordt er ook een vacature voor zwangerschapsverlof uitgezet. Vandaag gaan we even kijken voor hoe lang e.d. 
Ik heb vorige week de 20 wk echo gehad en sinds dit weekend voel ik onze jongen. Jep, Wij krijgen ook een zoon. Whoehoe! Zo leuk.. De echo was verder dus helemaal in orde en eindelijk begint mijn buik te groeien. Zo bizar dat je tot de 20 wk niks ziet en het de volgende 20 wk zo hard gaat. 
Ik herken de pijn bij de lies. Dat is, heb ik me laten vertellen inderdaad bandenpijn. Trekt bij mij ook helemaal door naar mijn rug. Soms zo'n last van dat ik van ellende niet weet hoe te staan of zitten. Maar ach.. Nog 4 dagen werken en dan 2 wk vakantie. Lekker rustig aan. Jullie ook fijne vakanties in aantocht? 

@Suuzels Spannend volgende week! Je kunt tegen de echoscopiste meteen zeggen dat mocht ze het geslacht zien ze het jullie niet hoeft te vertellen. Dit werd namelijk meteen aan ons gevraagd: Willen jullie het geslacht weten? Wij: Ja, dus zodra het inbeeld komt mag je het ons wel vertellen. Toen zei ze: Oké dat is goed.

Ik lag net misschien 2 minuten en toen kwam zijn piemeltje al meteen in beeld. Ook al had ze niets gezegd, ik wist het al meteen. Ik had ook al een voorgevoel. Maar als je het dus netjes aangeeft zal ze het bij jullie gewoon niet vertellen.

We wilden het graag wel weten, gewoon om het meer echter te maken, na te denken over de naam en nu voelt het echter voor mij. Het is inderdaad wel zo dat je het vroeger ook niet kon weten en het echt een verrassing was. Dat is ook een super mooie en leuke gedachte. Maar we waren te nieuwsgierig. Hihi. Succes volgende week!

@Lynnepin Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Fijn dat ook alles goed was! Is toch spannend he als je daar zo ligt. Ik heb zelf wat overgewicht maar merk nu ook dat mijn buik gegroeit is. Trok gisteren ook een shirt aan die normaal wijder zit en nu zit het vet strak. Toch heb ik het gevoel dat ik het dan wil camoufleren ofzo haha... Weet ook niet waarom want iedereen weet het al (alleen de buren niet hahahah).
Oh je herkent de pijn dus. Naja dan zal het dat wel zijn. Soms kan ik er niet van slapen. Heb nu met slapen ook een kussen tussen de benen.

Wij zijn al op vakantie geweest toen ik 10 weken zwanger was. Maar we gaan verder dit jaar niet meer. Ik werk thuis dus ik kan me eigen tijden indelen. Dat vind ik wel fijn nu. Ga je ook op vakantie of blijf je lekker thuis?

Fijn dat het met iedereen goed gaat! ? Van wat ik heb gelezen is pijn in de lies inderdaad een vorm van banden pijn. Zeker even bij de VK aangeven of anders kijken voor physiotherapie! 
@Panda, grappig he dat je buik ineens zo groeit! Ze beginnen nu ook echt hard te groeien. Nog een paar weekjes en het is echt overduidelijk dat je zwanger bent!
Wij hebben gisteren weer controle gehad bij de VK, en ook nu was ze weer druk aan het schoppen toen we naar het hartje gingen luisteren haha. Op dit moment is ze ook weer heel onrustig. Voel aan alle kanten wat bewegen. Zeer waarschijnlijk gaat ons November baby’tje een Oktober meisje worden. VK was wel heel stellig met dat ik toch pas in week 41 of 42 anders zou gaan bevallen omdat het de eerste is.. Dus ze zal dan met week 39 gehaald worden als straks de placenta nog steeds voor de uitgang ligt. Maar goed dat horen we wel weer met de 32 weken echo.

@pandababy ik ben slank, maar schijnbaar komt mijn buik wat later tot uiting door goede buikspieren. Zit nu in wk 21 en draag nog al mijn eigen kleding en word nog raar aangekeken als mensen horen dat ik al over de helft ben. Ben daarom zelf ook wel blij dat ik de kleine voel, want daarvoor had ik geen gevoel van zwanger zijn en ook geen houvast. Nu kan ik me daar al meer aan vasthouden.
Wij zijn in mei weg geweest. Ik ga de komende weken gebruiken om maar eens rustig aan eerste inkopen te gaan doen. Heb eindelijk rust om daar eens over na te denken haha. Wellicht dat we in de herfst nog wat dagen samen weggaan. Toch de laatste keer met z'n tweetjes dan.. 
Bizar dat er al op of over de helft zijn dames. Time flies..

Wat leuk om te lezen dat bij iedereen zn buik anders is.
Ik ben uitgerekend op 23/11, en ben nu dus 20w+2d. En mijn buik is echt mega al. Ik ben ook al 8 kilo aangekomen, het wordt een grote meid denk ik 
Het is mijn eerste zwangerschap, en ik draag vanaf week 11 ongeveer al zwangerschap ls broeken. Nu vind ik alle broeken niet zo lekker meer zitten en draag ik voornamelijk jurkjes

@novemberbabyninetien Ik draag ook al een hele tijd zwangerschaps broeken hoor! Nu 23 weken maar sinds begin mei toch echt over. 
Hoe veel werken jullie op dit moment eigenlijk? Ik werk nu nog fulltime maar merk dat dit nu wel echt zwaar begint te worden. Na 15:00 is mijn lampje wel aan het uitgaan. Ik moet waarschijnlijk ook na mijn vakantie minder gaan werken van de verloskundige, kortere dagen maken. 

Terug
Bovenaan