NovemberBaby

@JufChan Wat herkenbaar. Het is ook echt vreselijk spannend hoor zo'n 20 weken echo. Maar fijn dat alles goed was en dat je hebt kunnen genieten van de bewegende beelden! Ja lastig inderdaad als je het geslacht niet weet, maar het is ook zeker leuk!

Wij hebben eigenlijk ook kleuren gekozen die voor beide genders kunnen horen. Ik wil geen typische blauwe kamer, of hele donkere kleuren. Qua kleding net zo, dat vind ik erg gericht op een bepaalde gender. Meisjes (veel vrolijk geel/roze) en jongens meteen blauw in verschillende tinten. Nu heb je dus ook veel okergeel en mintygroen. Maar dat kan gewoon voor beide genders vind ik. 

Wat goed dat je zwangerschapsyoga gaat doen!

Hallo Dames,
Sinds donderdag weet ik zeker dat ik baby boes tot nu toe elke dag heb voelen kriebelen. Yes wat een bijzonder gevoel.Geloof ook dat ik kan voelen waar ze ligt. 
Afgelopen weekend hebben we baby meubeltjes in elkaar gezet. Dus verhuis nu zoveel mogelijk spullen erna toe zodat we onze eigen slaapkamer weer hebben en dit geen opslag is meer. 
Sinds maandag bemerk ik, dat ik werken zwaarder vind worden, ik werk in de zorg en na de lunch begin ik moe te worden. Half 4 als ik naar huis ga, bemerk ik dat ik met lopen ( langere stuken) last heb van rug en zij aan beide kanten, ben dan wel 8 uur in de weer geweest ( verzorging, bukken liften, begeleiden veel kleine stukjes lopen en passieve mensen)Als ik thuis even gerust he  gaat het weer goed.  Misschien toch te veel aan de sjouw? Zijn dit dan bandjes en bekken? Het is een on aangenaam gevoel, anders volgende week de verloskundige maar vragen. Nog 5 diensten en dan 3 weken vakantie. Mocht het niet gaan kan ik bespreken hoe het verder gaat.

@MevrBoes leuk dat je de kleine nu ook voelt! Blijft toch een raar/speciaal gevoel. 
Wij hebben afgelopen weekend ook de kast voor de babykamer in elkaar gezet zodat ook bij ons alles daarheen verplaatst kan worden! Ik vind het nu ook echt leuk om af en toe het kamertje binnen te lopen en even te kijken. Ook naar alle kleine kleertjes die nu in de lades liggen ?
Ik denk dat het heel verstandig is dat je je werk even voorlegt bij je VK. Klinkt als sowieso al een belastende baan voor je lijf en nu helemaal! Goed op jezelf letten en een stapje terug doen als het te zwaar wordt he! (Makkelijker gezegd dan gedaan, spreek uit ervaring..) 

@MevrBoes “ja ik ben zwanger, niet ziek of zo! Het is geen handicap!!!” En nu vervolgens al sinds zaterdag met een zere rug rondlopen van die stomme kast ? oké oké ik heb het nu begrepen, ik zal rustiger aan doen!

@ellonor Hahaha zo herkenbaar dit. Vanmorgen uurtje aan onkruid trekken geweest in de achtertuin, toch maar eens een krukje kopen, i.p.v. op de hurken en weer omhoog, maar moet zeggen de tuin is opgeknapt.

Hallo allemaal,
Ik ben weer terug van onze "babymoon" een weekje all inclusief en lekker bij het zwembad en aan het strand liggen. Echt genoten. 
Ik merk echter zelf ook dat inspanningen echt wat meer moeite kosten. Maar ook al het lakken van mijn teennagels en soms schoenen aantrekken zit mijn buik in de versnelling..  Morgen even lekker langs de fysio voor mijn rug!
Ik heb nog 3 weken vakantie in het vooruitzicht dus mag niet klagen. Heel benieuwd hoe het daarna op mijn werk (onderwijs) gaat. 
Fijne zondag allemaal!
Groetjes 

Terug
Bovenaan