NovemberBaby

@Ellonor, ja dat is wel vervelend maarja als je dan geen last meer hebt. Ik vind hey vooral prettig om in slaap te komen en dan de rest van de nacht niet meer nodig (kan ook niet want mijn vriend heeft dan het kussen ingepikt haha).
Oh, 5 week werken nog maar. Hoeveel week ben je nu dan? Ik moet geloof ik nog 10 als ik weer begin. 
Ik heb vandaag tabletjes gekregen om 2x daags in te nemen tegen de maagzuur, ben benieuwd of het gaat werken. 
Aah leuk een meisje! En fijn dat de kamer bijna klaar is, heb je de rest ook al in huis? Bij ons is kamertje ook bijna klaar, maar geen overheersende kleur omdat we niet weten wat het gaat worden! 

@Suuzels Ik ben 4 november uitgerekend dus 6 weken ervoor met verlof is 23 september. Nu 26 weken zwanger, als ik weer ga werken 28 weken. Dan nog maar 6 weken. Ha excuus idd 6 i.p.v. 5. Helder nadenken is tegenwoordig ook een uitdaging ?
Spannend dat je niet weet wat het gaat worden! Ik wilde in eerste instantie eigenlijk ook een neutralere kamer maar tsja, waarom ook niet ? Lijkt mij persoonlijk wel lastig dat je je niet geheel kan voorbereiden met wat het geslacht dan wordt. 
Een box hebben we ook, van schoonmoeders vandaan.. gaan we waarschijnlijk wel een nieuwe voor kopen want t is niet zo’n heel jofel ding. (Schoonmoeder struint altijd kringlopen af en koopt vanalles, en is beledigd als je iets niet leuk vindt/wilt hebben) Kinderwagen krijgen we van mijn ouders eind augustus. Verder moet ik me nog iets meer verdiepen in de andere dingen die we nog nodig hebben.

He hallo allemaal! Tijdje geleden alweer voor mij. Leuk om ieders verhalen te lezen. Ik ben alweer 2 weken aan het werk na mijn vakantie (kinderopvang baby- en peutergroep). Nu juist erg druk, omdat collega's vakantie hebben. 5 dagen vol aan de bak. Af en toe behoorlijk pittig, gezien het feit dat ik een te lage bloeddruk heb (85/45). Maar we blijven rustig en kalm en dan komt het wel goed. Nu kadoek op de bank. Kinderkamer bij ons is al redelijk bedacht en krijgt langzaamaan vorm. Ik heb gelukkig nog wel even. Morgen 24 weken. Nog 12 weken tot mijn verlof. Tenminste.. Als ik het lichamelijk volhoud met die kleintjes. We gaan het zien. Ik vind het in ieder geval echt super snel gaan allemaal. Hebben jullie dat ook? Doet er iemand trouwens ook aan yoga of zwangererschapsgym of zoiets? Ik had maandag mijn eerste ZwangerActief les. Vond het eigenlijk wel heel erg leuk!
Iedereen een fijne vakantie nog of juist fijn werken. Op naar november.. 

@ellonor. Ohja dat is een stukje eerder dan ik haha. Ik zit op 28 november. Als je eenmaal weet wat het wordt dan denk ik ook wel dat je meer geneigd bent om meer roze of blauw te kopen. Sommige dingen zijn best goed van de kringloop maar het moet ook maar net je smaak zijn... lijkt me best irritant als je schoonmoeder van alles koopt haha. 
@Lynnepin, heftig hoor om dan ook met die hitte te werken. genoeg drinken en wat suikers bij de hand hebben? Ik heb ook een lage bloeddruk, werk in de zorg en altijd zo heet bij ons op de afdeling. Ik heb me ook aangemeld voor zwangerschapsgym, eigenlijk as woensdag 1e keer maar dan staat intake voor kraamzorg gepland. Ik ben benieuwd!

Hallo mama,s 

hier zijn we onverwachts zwanger van nummer 2 ze is super welkom natuurlijk! Alhoewel we het financieel niet zagen aankomen dus niet waren voor bereid! 

We zijn 15-10 uitgerekend! Maar naast kleding nog helemaal niks voor bereid verder heb ik een schuld klier aandoening dus is het lichamelijk allemaal zwaar! 

Nog een zwangere mama met een schildklier aandoening!?

Hallo allemaal!
Altijd weer even zoeken naar de novemberBaby pagina!
Wat leuk om van iedereen alles weer even te lezen. Hier gaat het ook goed. Begonnen met het kamertje en die krijgt als het goed is dit weekend een likje verf. Omdat wij het geslacht niet weten hebben we gekozen voor oud groen, in combinatie met okergele accessoires. Zo benieuwd hoe het allemaal gaat worden! 
Verder heb ik met een vriendin die al een kindje heeft een lijst gemaakt met wat ik allemaal nog moet kopen. Is nog heel wat, maar hebben nog even de tijd. Vooral aantal rompertjes en welke maat en kleding enz vind ik echt heel moeilijk inschatten! 
Rustig aan allemaal, laat die kleine maar lekker groeien!! 
Groetjes Chantal 

Hoi mommy's, 
Hoe gaat het met iedereen? Gelukkig is het weer behoorlijk afgekoeld dus op het werk is het prima te doen. 
@chantal. Wat een leuke kleuren! En is inderdaad moeilijk inschatten hoeveel rompers enz en welke maat. Iedereen zegt wat anders. Ik doe gewoon wat goed voelt haha. 
Ik heb vanavond mijn eerste les zwangerfit gehad, ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb haha. In mei was het volleybalseizoen al afgelopen, daarna wel ongeveer 1x per week een uur baantjes gezwommen maar verder niks aan sport gedaan. Wat doen jullie om een beetje fit te blijven?!

@Suuzels oh ben jaloers dat je nog kan sporten! Ik heb er gewoon echt geen energie voor ? Sinds deze week ook tot 15:00 aan het werk i.p.v. 17:00 wat stiekem toch echt wel heel fijn is. Ook steeds meer last van banden pijn (denk ik) en over twee weken weer een echo. Verder beweegt ze echt heel erg veel! Soms een beetje te veel van het goede ?

Terug
Bovenaan