NovemberBaby

Suuzels ik volleybal in regio zuid-oost. Jij? Wij trainen altijd door tot en met juni en midden augustus starten we weer. Korte periode dat het stil ligt. Heel fijn. Behalve dan dat ik nu niet mee begonnen ben hahaha. 
Ik ben vandaag 26 weken + 1. Zwanger van de eerste ja en hij wordt maar drukker en drukker. Misschien ook een volleyballer. Net als zijn pa en ma ;) Bij jullie ook de eerste?

Ik heb trouwens alweer een paar dagen zo'n gigantische jeuk op mijn buik. Iemand tips qua crème of olie of iets dergelijks om het te verzachten?

@lynnepin. Wat een korte zomerstop zeg! Wij stoppen begin mei en starten 1e week september pas weer. Regio Noord. 
Ja, bij ons ook de eerste en ook erg drukke baby! 
Je kunt iets van cetomargocol of koelzalf, vast wel verkrijgbaar via apotheek en zonder hormonen smeren? 

Hallo allemaal, 
Eens in de zoveel tijd kom ik hier weer eens buurten, beetje lezen wat mijn mede-toekomstige november mama's meemaken. 
Nu 26+5 zwanger. En afgelopen maandag is eindelijk de babykamer gekomen. Nou werk ik 3 dagen, gister eerste baby kleertjes gewassen, morgen de rest. Misschien ben ik wat vroeg met wassen maar die nesteldrang werkt ook niet mee.
Hoe zit dat bij jullie? Ook al het kamertje en ook al aan het wassen? 

Tuurlijk al bezig met de kamer en de rest ligt al netjes gewassen en geplooid in een box per maat, ook doudou's en dergelijke werden al gewassen. Park staat al uit zodat de kat er aan kan wennen en kinderkamer wordt de komende dagen volledig afgewerkt. Stel dat er iets gebeurt, dan heb je even geen zin denk ik om al die dingen nog af te werken. En, zo veraf is het eigenlijk helemaal niet meer vind ik. Nu ik nog een beetje mobiel ben (28 weken) probeer ik alles af te hebben.
Geboortegeschenkjes werden vandaag volledig afgewerkt ook :D

Kamertje af maar kleertjes nog niet gewassen. Komt wel als ik met verlof ben ? Wel deze week de kinderwagen binnen gekregen! Ook bij twee collega’s van mijn vriend op kraamvisite geweest. Wij hebben straks ook zo’n klein hummeltje ? Nu onderweg naar de lapjes markt om met mijn schoonmoeder stofjes uit te zoeken. Die gaat nog een boxkleed maken en een nestje. 
Maandag heb ik weer een echo en ben zo benieuwd hoe ze er nu bij ligt! Met 20 weken echo lag ze in stuit en weet bijna zeker dat dat nu nog is. Voel heel vaak een hoofdje voor mij rechts bij mn ribben. Spannend!

Kamertje is zo goed als af, nog wat dingetjes aan de muur, een matrasje en de co-sleeper moeten nog. De kinderwagen is al gekocht incl maxi cosi enz, alleen die wordt in de 1e week van oktober geleverd. Verder eigenlijk alles wel in huis, maar nog niet begonnen met wassen enz, dat doe ik wel tijdens mn verlof. 
Oh ja, geboortekaartjes moeten ook nog. Nog niet echt in verdiept moet ik zeggen. Gisteren wel naar het gemeentehuis geweest voor erkennen van het kindje! 
Ik voel me baby echt zo vaak maar sinds vorige week zie ik mijn buik ook gewoon bewegen als ik zit, zo raar om te zien haha. 
Hebben jullie nog tips voor leuke serie/films op Netflix oid? Er was tijdje terug een topic over geopend maar die kan ik niet meer terugvinden.. Of überhaupt de verlofperiode door te komen haha. Ben bang dat ik me ga vervelen.

Hebben jullie ook al een naam? ? 
Wij weten niet wat het gaat worden, jongensnaam waren we zo uit maar meisjesnaam is zo lastig...  Alles wat ik mooi vindt, vind mijn vriend niet leuk en andersom. Zelf vind ik Julia, Jasmijn, Maud en Emma leuk maar dat wordt dus niks. Mijn vriend vindt Suus of Tessa leuk, maar ik het zelf Suzanne en cliënt van mij heet Tessa (werk in de zorg dus wil niet zelfde naam als cliënten hebben). Opzich vinden we beide Lieke, Esmée en Femke ook leuk maar als ik het hardop uitspreek begin ik weer te twijfelen. Jullie nog suggesties? ?

Terug
Bovenaan