NovemberBaby

Hoi!
Zwangerfit klinkt leuk! Maar dus wel behoorlijk intensief?
Ik heb gister mijn eerste les zwamgerschapsyoga gehad. Fijne rustige les met veel gezelligheid en geklets tussendoor. Daarnaast veel tips om de bevalling goed en rustig door e komen. Ik ben heel benieuwd hoe de andere lessen gaan zijn maar denk dat ik er veel aan heb!! 
Groetjes

Hoi!
@ellonor, het is 1 uurtje in de week en een vaste tijd in een groep, en dat scheelt ook een hoop. Als het super vrijblijvend was ging ik denk ik ook minder vaak heen. 17.00 of 15.00 uur scheelt wel een stuk denk ik, wat voor werk doe je? Fijn dat de baby lekker veel beweegt he? Bij mij ook, alleen gelukkig niet 's nachts!
@jufchan, we hebben een halfuur cardio gedaan en halfuur oefeningen op matje en bal. Volgende week wat voor op de kracht toestellen. De spierpijn valt mee, maar stuk zwaarder dan dat ik het normaal vind haha. De yoga klinkt ook goed! Helemaal als je gelijk aantal tips krijgt enzo.

@Suuzels ik heb ‘gewoon’ een kantoor baan dus het is niet direct lichamelijk heel inspannend. Maar het is wel op het hoofd kantoor van een internationaal bedrijf dat ook op de beurs genoteerd is. Dus werk ook direct voor de CFO etc. wat mentaal dan best wel een uitdaging is. Ze eisen heel veel van je wat soms ook een beetje onrealistisch is. Zijn ook al wel mensen met een burn-out hier uitgevallen.. en daarnaast leek mijn baan ook op het spel te staan nu ik na mijn verlof drie dagen wil werken i.p.v. vijf dagen. Gelukkig lijkt het of mijn leidinggevende er ineens vrede mee heeft want ze doet ineens heel aardig tegen me en maakt nergens meer een probleem van! Is dus met name mentaal vermoeiend en levert genoeg stress op wat ik nu er even niet bij moet hebben!

Maar lekker een uurtje sporten! Lijkt me ook gezellig om dan met andere mama’s to be in contact te komen ?

@ellonor. Een kantoorbaan kan ook behoorlijk intensief zijn. Dan misschien vooral mentaal, maar met al die hormonen en druk vanuit het bedrijf zal dat ook niet fijn zijn. Wel fijn dat je leidinggevende er nu akkoord mee lijkt te zijn! 
Klopt, alleen bijna iedereen uit het groepje zit tegen uitgerekende datum aan dus hopen dat er nog wat nieuwe dames zich aanmelden. 

Hallo dames,
Weer even geleden dat ik iets geplaatst heb wegens operatie en gezondheids problemen. Dat gaat nu gelukkig allemaal weer goed.
Ben blij om te lesen dat bij jullie alles goed gaat! Vandaag weer te horen gekregen dat ik zwangerschaps diabetes heb, dus dat is wel weer even een tegenvaller maar met een goed dieet moet dit goed onder controle te houden zijn. 
Met de kleine gaat alles voor als nog goed gelukkig, nu ook weer druk aangezien ik volgende week vrijdag ook nog is ga trouwen! Kijk ik wel naar uit even wat positiefs! 
Heeft 1 van jullie toevallig ook suiker? En hoe gaan jullie hier dan mee om?

Suuzels Ik volg dus lessen ZwangerActief en dat komt zo te lezen op hetzelfde neer. Wij krijgen eerst een stukje "theorie". Daarna cardio en dan kracht. Ik heb tot en met midden juni nog gevolleybald en gefitnesst en ben daarna doorgegaan met fitnessen. Daarna startte de zomervakantie periode en moest ik heel veel werken, waardoor ik het sporten even heb gelaten muv ZwangerActief dan. Nu is die periode ten einde bij ons in het zuiden dus wil fitness wel weer oppakken. Daarnaast probeerde ik wel als mijn energielevel het nog toe liet na het werk of in de weekenden te wandelen. Probeer dus nog wel wat te doen. Ik ben bij die lessen ook het minst ver in de zwangerschap, maar bij ons komt er niemand meer bij halverwege ofzo. We zijn met deze groep gestart en zullen hier ook mee eindigen. Of zij moeten al eerder bevallen ;) Sommige zijn al 31 weken, ik 26.
26... Bizar! Ik vind het zo raar! Nog maar 10 weken (waarvan 9 werken) en dan start mijn verlof. Time flies. Hebben jullie dat ook?

@Lynnepin lekker actief nog bezig voor! Fijn dat dat nog allemaal zo kan. 
Ik moet nog maar 5 weken werken tot mijn verlof begint. Morgen 29 weken zwanger en over iets meer dan een week weer een echo! Ben benieuwd wat ze er nu weer over te zeggen hebben hoe alles ligt ? 

@preggocynthia. Waar moest je aan geopereerd worden? Fijn dat je nu helemaal weer hersteld bent. Ik heb geen ervaring met suiker. Wat leuk dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd, geen stress van? 
@Lynnepin. Tot eind juni door volleyballen, wat fijn. Bij ons was het seizoen in april al afgelopen en daarna nog maar 3 trainingen ofzo. Stopt altijd zo vroeg vind ik. In welke regio volleybalde je? Wel lekker actief zeg! Ik ben nu 25+3. En ook nog maar 9 weken werken. Gaat echt snel zeg! Is het jullie eerste kindje? 

Terug
Bovenaan