NovemberBaby

@Suuzels Ik ben gewoon hier en daar wat series aan het verzamelen om te kijken. Heb die lijst ook voorbij zien komen en dacht dat er ook een serie op stond die Working moms heet! Leuk dat je je buik nu ook kan zien bewegen ? 
Wij twijfelen tussen twee namen.. en ik vind het ook nog steeds raar om ze hardop uit te spreken. Lijkt dan meteen zo definitief te worden ? 
Kwam net even zelf tot de realisatie dat binnen 10 weken ons kindje er gewoon al is! 

Hoi allemaal,
Wat zijn jullie allemaal al ver met alles. Hier moet alles nog een beetje afgemaakt worden. Wat spullen nog in huis halen, co sleeper, babyfoon enz. 
Helaas ook hele andere dingen aan mijn hoofd nu. Mijn moeder heeft te horen gekregen ongeneeslijk ziek te zijn.. starten zo snel mogelijk met chemo als levensverlenger. Ben hier echt helemaal kapot van, ongelooflijk verdrietig en kan het allemaal nog niet bevatten. Kan toch niet zonder mijn moeder. Het valt me erg zwaar en vind het heel moeilijk om te genieten van mijn zwangerschap! 
We hebben besloten ons kindje een tweede naam te geven en te vernoemen naar mijn moeder (Johanna). We zijn dus nog zoekende naar een passende tweede naam voor zowel meisje als jongen. Voor meisje wordt het waarschijnlijk Hanna maar voor een jongen zijn we er nog niet uit. 

@suuzels  deze bedoelde je waarschijnlijk
https://www.babybytes.nl/nieuws/de-leukste-films-om-tijdens-de-zwangerschap-te-kijken&edit=1&moved=

@JufChan, wat ontzettend vervelend nieuws zeg! Hoeveel weken moet je nog? Hopen dat je wat afleiding kunt zoeken en niet te veel stress hebt. Hanna is inderdaad mooi, of Janna? En bij een jongen Anne, John, Johan? 
@Kimmiea, die bedoelde ik niet, maar is wel een leuke lijst. Dankjewel!

@JufChan jeetje wat een naar nieuws! Heel veel sterkte in deze tijd. Heel logisch dat je nu andere prioriteiten hebt. Hanna is een mooie naam en een heel mooi gebaar naar je moeder. Verwachten ze nog wel dat ze je kindje zal ontmoeten?

@JufChan wat een klote nieuws zeg, heel veel sterkte en geniet van de mooie momenten en herinneringen deze je nog kan maken. Elke dag is er weer 1.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik er was op het forum, na 3 weken heerlijke vakantie weer begonnen met werken en pfft wat valt dat vies tegen. Daarom is er besloten dat het verstandig is dat ik halve dagen ga werken en niet meer sta te sjouwen en tillen aan bed, omdat ik toch wel wat bekkenklachten heb dan. Gisteren de eerste medische groei echo gehad, door de  keuring, alleen het buikje was wat groter, maar toen we vroegen wat kunnen we hier mee, zei de gynaecoloog niks. Dus maal me niet zo druk. Het word wel een flinke dame ze zat nu met 28 w en 3 d op 1375 gr. Maar aangezien ik zelf 8 pond was en me man 9, zat het er ook wel en bedenk ik mezelf, ik heb de warme dagen aardig volgehouden, alleen weet ik momenteel niet zo goed waar ik het moet zoeken. Vanmiddag komt de kraamzorg langs voor een intake, ben benieuwd.

@JufChan wat een klote nieuws zeg, heel veel sterkte en geniet van de mooie momenten en herinneringen deze je nog kan maken. Elke dag is er weer 1.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik er was op het forum, na 3 weken heerlijke vakantie weer begonnen met werken en pfft wat valt dat vies tegen. Daarom is er besloten dat het verstandig is dat ik halve dagen ga werken en niet meer sta te sjouwen en tillen aan bed, omdat ik toch wel wat bekkenklachten heb dan. Gisteren de eerste medische groei echo gehad, door de  keuring, alleen het buikje was wat groter, maar toen we vroegen wat kunnen we hier mee, zei de gynaecoloog niks. Dus maal me niet zo druk. Het word wel een flinke dame ze zat nu met 28 w en 3 d op 1375 gr. Maar aangezien ik zelf 8 pond was en me man 9, zat het er ook wel en bedenk ik mezelf, ik heb de warme dagen aardig volgehouden, alleen weet ik momenteel niet zo goed waar ik het moet zoeken. Vanmiddag komt de kraamzorg langs voor een intake, ben benieuwd.

Hallo dames! 
Ik ben een beetje laat van de partij, maar na een tijdje meelezen leek het me toch wel leuk ook een keer mee te chatten. Ik ben nu 28 weken zwanger van ons eerste kindje. Een jongetje! Tot nu toe gaat het erg goed met de kleine. Het enige mindere is dat we door hoge bloeddruk en vleesboom onder controle staan bij het ziekenhuis. Het is dus nog even spannend of ik natuurlijk mag bevallen. Maar los daarvan heb ik niks te klagen! Al merk ik dat alles wel steeds zwaarder wordt met die groeiende buik haha ?

@Mevrboes Hoe was de intake? Bij ons komt ze donderdag langs en ik heb echt geen idee wat ik er van kan verwachten...
@JufChan Wat heftig zeg! Heel veel sterkte

Terug
Bovenaan