NovemberBaby

Ik vond de intake een fluitje van een cent, deze dame gaf ons het kraamboek, indiceert je uren, (handig om na te denken wat je belangrijk vind). Wij hebben 49 uur, met grote kans op vermindering afhankelijk van hoe ik me voel. Dit omdat ik het niet zo zie Zitten om iemand zolang over de vloer te hebben.
Daarna een aantal routine vragen, huisje, boompje beestje enz. 

@mevrBoes, leuke vakantie gehad? Ik vond het ook tegenvallen, het werken. Alleen 2e en 3e dienst was wel weer prima. 
@NovNies, gefeliciteerd en welkom :). Fijn dat het goed gaat en op zich fijn dat je onder controle staat. 
Houden jullie het een beetje vol met de warmte? Gelukkig wordt het vanaf morgen weer minder warm! 

Hier ook al heel lang een stille meelezer! ;-) lijkt me nu toch wel leuk om mee te schrijven.
Ik ben momenteel 28 weken zwanger, 17 november uitgerekend en wij verwachten een meisje! Ons eerste kindje.
Afgelopen week op mijn werk besloten om mijn verlof toch 6 weken voor de uitgerekende datum in te laten gaan i.p.v 4 wat we in eerste instantie hadden afgesproken. Voor mijn gevoel gaat het nu erg hard.
Met de hitte had ik het vandaag zwaar. Het was 27 graden in huis.. nu lekker alles tegen elkaar open.

@Lisa welkom!
Vakantie was heerlijk 1 week Limburg, 4dagen thuis waarvan een nieuwe auto gekocht, daarna een week naar torremolinos (laatste week vliegen zonder verklaring) zon, zee strand zwembad, 2 excursies en vooral rustig aan doen. 

@Lisa welkom!
Vakantie was heerlijk 1 week Limburg, 4dagen thuis waarvan een nieuwe auto gekocht, daarna een week naar torremolinos (laatste week vliegen zonder verklaring) zon, zee strand zwembad, 2 excursies en vooral rustig aan doen. 

@MevrBoes klinkt als een heerlijke vakantie! 
Last van de warmte an zich heb ik niet heel erg. Klimaatsysteem doet goed zn werk op het werk. Alleen wel sinds gister last van een dikke enkel. Is ook alleen maar de linker kant i.p.v. allebei ? en toch ook wel 3 nachten slecht geslapen maar ook omdat vriendlief veel wakker is geweest en daardoor ik ook.. 
Maandag met 30 weken weer een echo gehad en de placenta ligt nog steeds flink voor de uitgang. Wordt bijna zeker een keizersnede hier. Nog meer dames waarbij dit op de planning staat of gaat het bij jullie wel via de natuurlijke manier?

@LisaMona, welkom! :) 
@MevrBoes, klinkt heerlijk! 
@ellonor, fijn dat het niet zo heet is op je werk. Ik krijg met 32 week een extra echo vanwege, hoe heet het ook alweer, verkorte baarmoedermond.  

Hallo allemaal.
ik ben ook altijd alle berichtjes aan het meelezen maar nog nooit iets laten horen.
Begin november zijn wij uitgerekend van een meisje. Mijn vorige zoontje lag in een stuit dus dat is een keizersnede geworden. Deze keer weer voor een keizersnede gekozen. Zijn er achter gekomen dat ik een hartvormige baarmoeder heb. Heb dan een grote kans dat het weer een in een stuit ligt. En ja helaas was dat ook weer 2 weken geleden. Verder loop ik daardoor bij de gyn om alles extra in de gaten houden en krijg ik extra groei echo’s. Na deze week nog maar lekker 3 weken werken en dan verlof. 

Terug
Bovenaan