[quote quote=10241596]@xMandax oh had ik ook! 20 weken echo in stuit en met 30 weken echo ligt ze nu gewoon goed alleen ook een laagliggende placenta dus met week 34 nog een echo en dan word ik waarschijnlijk overgedragen aan de gynaecoloog en gaan we een keizersnede inplannen. Ligt bij jou de placenta echt helemaal voor de uitgang of gedeeltelijk?[/quote]
Ook ik heb een laagliggende placenta! Bij mij lag deze met 30 weken(vorige week) nogsteeds compleet over de uitgang heen. En hij zit ook vast aan de achterkant. Volgende week (19 sept) weer een echo en dan word ik waarschijnlijk overgedragen aan gyn. Keizersnee word het waarschijnlijk want naast de placenta heb ik ook nog is zwangerschaps diabetes..
Ook ik heb een laagliggende placenta! Bij mij lag deze met 30 weken(vorige week) nogsteeds compleet over de uitgang heen. En hij zit ook vast aan de achterkant. Volgende week (19 sept) weer een echo en dan word ik waarschijnlijk overgedragen aan gyn. Keizersnee word het waarschijnlijk want naast de placenta heb ik ook nog is zwangerschaps diabetes..