NovemberBaby

Prut verkeerde knopje en weg verhaal. Het gaat hier goed! Volgende week vrijdag 34 weken en dan met verlof en moet zeggen ik ben er aan toe. Al moet ik bekennen dat 3 halve dagen en niet meer aan het bed staan wel een goede keus zijn geweest want hen de bekkenband niet meer nodig gehad.
Ik bemerk dat mijn energie laag is, ook is ons meisje erg druk en stampt er lustig op los door der huisje, wat als gevolg heeft dat ik opeens minder lucht heb af en toe,  leek wel een hijgend paard van de week. Ook werken mijn darmen niet altijd mee dus heb ik soms een propvol gevoel wat ook niet aangenaam is. Maar hea de groei echo's zijn goed en madam zit mooi op der curve al word het na schatting een 8 ponder.
Ik hoop wat meer energie te hebben straks, want heb allerlei leuke dingen staan. Het inde wolken festival en het concert van krezip o.a.
Hoe gaat het daar?

O leuk mevr Boes, ik ga (als het goed is) ook naar het in de wolken festival. En fijn dat je verlof er aankomt, succes nog even!

Hier gaat het goed. De afgelopen weken waren spannend, met dreigende vroeggeboorte en ziekenhuisopname met 29-30 weken. Maar alles is weer rustig gelukkig en de kleine man doet het hartstikke goed. De afgelopen tijd rustig aan gedaan, maar ondanks dat merk ik ook dat mijn energie steeds minder wordt. En dat alles lichamelijk lastiger gaat. Maar voel me over het algemeen goed dus dat is heel fijn!

Ben wel echt nu al aan het uitkijken naar het ontmoeten van de kleine, al wil ik wel dat het nog even duurt ;) 

Hoe gaat het met de andere november mama’s?

Zijn alweer 35 weken. Begin het nu toch allemaal wel spannend te vinden. Heb deze week ook al de datum gekregen wanneer de kleine gehaald gaat worden. Dus het aftellen kan beginnen. Hopen dat ze zich niet eerder gaat melden zodat ik weeen krijg terwijl het toch een keizersnede moet gaan worden. Succes allemaal nog!! 

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier. En ook in november uitgerekend. Afgelopen donderdag was ik 34 weken.
Ik ben wel beniewd of hier ook mensen zijn met een laagliggende placenta. Ik heb daar namelijk last van. En ook heb ik een cyste die naar beneden is gezakt, en in het kleine bekken ligt. Het wordt dus een keizersnede. Zijn er meer die een keizersnede moeten? 

Groetjes

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier. En ook in november uitgerekend. Afgelopen donderdag was ik 34 weken.
Ik ben wel beniewd of hier ook mensen zijn met een laagliggende placenta. Ik heb daar namelijk last van. En ook heb ik een cyste die naar beneden is gezakt, en in het kleine bekken ligt. Het wordt dus een keizersnede. Zijn er meer die een keizersnede moeten? 

Groetjes

Welkom! Spannend dat er al data zijn.  Voor alsnog staat er een bevalling zonder pijn bestrijding op het programma. ( ben van wat er niet inhoort in mijn lijf liever niet) Wel in het ziekenhuis i.v.m. hoog bmi. Ben wel op snel praatje geweest voor een ruggenprik,  dus mocht het nodig zijn staat er iets achter de hand.

Hallo allemaal,
Het was even teruglezen want voor mij al weer even geleden..
Maar hier gaat het prima. Ik ben halve dagen gaan werken omdat het toch te pittig werd (groep 3). Nog 1.5 week en dan lekker verlof. 
Ik heb daarnaast veel last van een gespannen buik. Echt het grootste gedeelte van de dag wel. VK zegt dat het geen kwaad kan maar wel vervelend soms. Verder idd de al eerder genoemde klachten, sneller moe, benauwd, last van bekken enz. Maar allemaal nog goed vol te houden. 
De 1e chemo van mijn zit er op en ze begint woensdag weer aan een nieuwe. Gelukkig kan ik overal bij zijn en mee naar gesprekken enz. Dat vind ik heel fijn. Voor nu lijkt het er op dat de chemo aan gaat slaan dus we duimen heel erg dat dit over een week of 6 ook te zien is op de scan. 
Nog steeds een emotionele rollercoaster dus maar we proberen te genieten. 
Fijn  al jullie verhalen te lezen en wat komt het allemaal dichtbij nu hè?!

@mevrBoes nog even volhouden! Fijn dat het verder allemaal goed gaat!
@NovNies Spannend dat je even opgenomen bent geweest maar fijn dat de kleine nog lekker in je buik blijft zitten. Geboorte nu is natuurlijk mogelijk maar nog niet echt gewenst. Hopelijk tik je ook gewoon week 37 aan.
@Gebruiker ik heb placenta previa totalis, placenta blokkeert de uitgang volledig, heel fijn ?
Met mij en de mini gaat het naar omstandigheden ook goed! Afgelopen week zou mn eerste week verlof zijn maar eindige vorige week zaterdag al in het ziekenhuis met bloedverlies. 24 uur opgenomen geweest en zondag weer naar huis. Maandag om 05:00 begon het feestje weer en toen echt wel wat bloed verloren dus weer terug naar het ziekenhuis. Weer 24 uur opgenomen en weer naar huis gestuurd. En toen dinsdag avond om 23:30 begon het weer ? Nu mag ik niet meer weg en is de keizersnede gepland op 17 oktober! Al betwijfelt hier iedereen of we dat gaan halen. Bloeden stopt wel telkens weer redelijk snel (gelukkig) maar ze zijn bang voor een veel grotere bloeding en dat het een spoedje wordt. Is helaas niet anders. Mag gelukkig vandaag met "verlof" dus even een paar uurtjes naar huis. 
Voelt een beetje stom om in het ziekenhuis te liggen voor een langere periode aangezien ik me goed voel en die kleine het ook uitstekend doet. Begin deze week een echo gehad en ze loopt zelfs een week voor qua groei. 
Dus ja nu maar afwachten, hopen dat we week 37 aan kunnen tikken en maar heel veel series kijken ??‍♀️

Terug
Bovenaan