NovemberBaby

Haha die warmte herken ik ook! Normaal kan ik echt wel een koukleum zijn maar leef nu alleen nog maar in t-shirts. 'S nachts ook bloedheet maarja moet er toch een beetje degelijk bij liggen in het ziekenhuis dus netjes pyjama broek aan en een shirtje. Thuis had ik 100% veel minder aan gehad! Paar weken geleden sliep ik ook geregeld maar met een half dekbed op me om zo veel mogelijk af te koelen. 
@NovNies fijn dat het nog niet heeft doorgezet! Kan de kleine voorlopig nog lekker veilig in je buik blijven ?

Gister avond sloeg mij even de angst toe, had ik roze verlies bij het afvegen, eerder op de middag vreselijk last gehad van me rug /buik. Gelukkig bleef het hierbij, voel ik baby boes goed bewegen en heb ik overleg gehad met de verloskundige. Waarschijnlijk een gesprongen adertje, geen roze verlies gehad meer ook en geen pijntjes. En moet zeggen baby boes trappelt vandaag ook lekker rond. Oorzaak zelf denk te druk geweest, niezen( word wat verkouden), obstipatie en draaien van baby boes. Mijn buik voelt vandaag lekker ontspannen en heb nauwelijks last van de bekken. 
Hoe gaat het daar?

Oh dat is wel even schrikken lijkt me. Je maakt je al snel ongerust bij bloedverlies.  Fijn dat je je verder prima voelt en dat de  lekker beweegt. 
Ik ben afgelopen 2 dagen nog even lekker weggeweest naar Haarlem. Nog even met zn 2en op pad. Heerlijk! Maar merk wel dat ik minder energie heb, maargoed hoort erbij. Was gisteren nog wel een beetje ongerust omdat ik de kleine tot uur of 16 helemaal niet gevoeld had terwijl hij/zij normaal super druk is de hele dag door. Was ook hele dag bezig geweest en lange terugrit. Toch maar niet gebeld en toen ik thuis rustig op de bank zat was de kleine de hele avond weer super druk. dus dat was fijn.   
Nog maar 3 weken werken, waarvan maar 10 diensten, dus dat schiet al op! 
Alle kamertjes al klaar en alles nog rustig?

Fijn dat het goed gaat met jullie dames ondanks de twee schrik momenten! 

Ik zit ondertussen alweer voor de tweede keer aan de ctg scan vannacht vanwege bloedverlies.. Hartfilmpje ziet er weer gewoon goed uit dus kleine heeft nog steeds nergens last van. Ben dit weekend wel beide dagen even thuis geweest van het ziekenhuis dus dat was erg fijn! Hopelijk stopt dat domme bloedverlies nu een beetje en houden we het nog een week vol.. Volgende week donderdag is de keizersnede gepland maar betwijfel na vannacht weer heel erg of we dat gaan halen..

Deze november baby heeft besloten om een echte oktober baby te worden, ze gaat vandaag gehaald worden ?
Heel onwerkelijk allemaal! 

Wauw Ellanor, opeens ziet de wereld er heel anders uit straks. Heel veel suc6. Zal om je denken vandaag, ben benieuwd hoe alles zal gaan met jou en het nieuwe wonder.

Terug
Bovenaan