NovemberBaby

Wauw, super spannend en zo bijzonder! Geniet van het moment dat je je kleine straks in je armen hebt.? Heel veel succes, ik zal ook aan je denken.?

@ellonor. Wauw wat spannend zeg!  Alvast gefeliciteerd, ben super benieuwd al ken je helemaal niet ?. 

Sinds afgelopen vrijdag heb ik moeten stoppen van de apotheek met de raniditine (maagzuurremmers wat nu in het nieuws is). Alleen sindsdien is het  vreselijk, zoveel last van maagzuur. Heb rennies en eet dan vanille vla. Vandaag omaprezol gekregen maar merk nog geen verschil. Hebben jullie nog tips?

Heeey allemaal!
Ik heb een wat onstuimige zwangerschap gehad vandaar dat ik nu pas mijn verhaal vertel.
met 12 weken was er een verdikte nekplooi te zien er werd ons meteen gezegd geen hoop te hebben op een gezonde baby. Wij alle onderzoeken laten doen bloed onderzoek,vlokkentest en extra echo's uitkomst kregen we uiteindelijk pas met 19 weken dat we een gezonde jongen zouden krijgen. Wel werd ons meteen gezegd dat we hoe dan ook medische bevalling in het ziekenhuis gaan krijgen ene kant fijn andere kant kwamen ze in het ziekenhuis met steeds dingen die ze zagen ( zwangerschapsdiabetes, te snel werkende schildklier, subtiel afwijkinkje aan het hartje van ons zoontje)  wat ons eigenlijk de hele zwangerschap bezig heeft gehouden tot nu toe....
Nu 34 weken zwanger en gelukkig toch alles goed gekomen nu toch wel veel spanningen zo naar de bevalling toe!
Word onze 2e zoon, eerste zoon bijna 3 (januari). Ik ben heel nieuwsgierig naar deze zal hij op zijn broer lijken of juist niet zal de bevalling net zo gaan als de eerste.

Zo.. Ben even afwezig geweest en wat heb ik een hoop spannende dingen gemist. Ik reageer even niet op iedereen individueel. Dat is echt teveel hahaha. Maar natuurlijk kan ik niet om Ellonor heen. Is je kleintje er ondertussen??? O my.. wat spannend! Alvast gefeliciteerd met de kleine!
Hier alles goed. Zit in week 34, ben nog lekker full time aan het werk en ervaar nog nauwelijks klachten. Is waarschijnlijk ook de reden dat thuis nog steeds niet alles op orde is haha. Moet daar toch langzaamaan wat actie in gaan nemen. Jullie wel allemaal helemaal voorbereid?
Succes allemaal met de laatste weken en de spannende tijden dames.

Zo gelukkig even een dag zonder allemaal medisch gedoe! Gister ochtend om 10.19uur is onze kleine Mia geboren ? Wel met precies 36 weken dus een beetje te vroeg. Ik vind dat ze het helemaal super doet! Uiteindelijk een spoed keizersnede gekregen omdat ik bloed bleef verliezen na een bloeding en ineens kramen/weeën begon te krijgen. Is toen allemaal heel snel gegaan en voordat je het echt kan beseffen lag ik al op de OK. Voor dames die misschien ook nog een eerste keizersnede krijgen: ik vond het echt wel mee vallen! Lees je vooral goed in zodat je weet welke situaties je kan verwachten. De kleine had wel even moeite met ademen maar dat was te verwachten als net prematuur in combinatie met een keizersnede. Daar is ze het eerste half uur even flink mee geholpen maar na een half uur ademde ze al goed genoeg zelfstandig. Alleen haar HB is te laag en de kinderartsen willen per se weten hoe dat komt (sorry erger me een beetje aan de kinderartsen want die staan vaak een beetje te bakkeleien met elkaar en leggen totaal niet uit wat ze aan het doen zijn ?) 
Maar verder doet ze het helemaal goed! 2800 gram wat goed is voor het termijn. 
Ben zelf vanochtend al het bed uit geweest om te douchen. Op het moment best pittig maar wel fijn dat het gelukt is! Nu lekker weer in bed met de kleine in dr wiegje naast me ?

Gefeliciteerd met Mia! Wat fijn dat het goed gaat. Zijn ze er ondertussen al uit? Hoop dat de communicatie met de artsen wat beter wordt
@gebruiker wat een spannende tijden zeg. Gelukkig dat alles toch goed is. Hopelijk kan je de laatste weken wel lekker genieten en je niet te veel zorgen maken

Terug
Bovenaan