Heeey allemaal!
Ik heb een wat onstuimige zwangerschap gehad vandaar dat ik nu pas mijn verhaal vertel.
met 12 weken was er een verdikte nekplooi te zien er werd ons meteen gezegd geen hoop te hebben op een gezonde baby. Wij alle onderzoeken laten doen bloed onderzoek,vlokkentest en extra echo's uitkomst kregen we uiteindelijk pas met 19 weken dat we een gezonde jongen zouden krijgen. Wel werd ons meteen gezegd dat we hoe dan ook medische bevalling in het ziekenhuis gaan krijgen ene kant fijn andere kant kwamen ze in het ziekenhuis met steeds dingen die ze zagen ( zwangerschapsdiabetes, te snel werkende schildklier, subtiel afwijkinkje aan het hartje van ons zoontje) wat ons eigenlijk de hele zwangerschap bezig heeft gehouden tot nu toe....
Nu 34 weken zwanger en gelukkig toch alles goed gekomen nu toch wel veel spanningen zo naar de bevalling toe!
Word onze 2e zoon, eerste zoon bijna 3 (januari). Ik ben heel nieuwsgierig naar deze zal hij op zijn broer lijken of juist niet zal de bevalling net zo gaan als de eerste.