NovemberBaby

@Suuzels . ik had er ook last van ben nou 34 weken zwanger. Rennie gebruik ik wanneer het echt nodig is. als ik witbrood eet of gekruid eten. Of wat dan ook dan kreeg ik er last van. Ik heb nou zwangerschapdiabetes en ik eet nou koolhydraatarm brood van de lidl en dat heeft mij enorm geholpen. Ik pas op met vet en niet te veel gekruid eten. Als ik maagzuur heb dan neem ik een glas melk dat helpt ook wel. Pas ook op dranken zoals  prik en vruchtensap daar kun je ook last van maagzuur krijgen. Het beste is water of thee, melk, rivella is ook wel lekker af en toe. Als je bijvoorbeeld net hebt gegeten ga niet direct liggen want daar kun je ook maagzuur van krijgen. Vanille vla helpt ook goed dat verlicht de maagzuur maar ik vindt vanille vla op korte termijn wel goed maar dan komt het weer terug bij mij dan. 

@Albana. wat een vervelend kwaaltje he. Ik neem indd 3 happen vanille vla, maar dat is maar tijdelijk. Ook prik drinken niet meer, zoetigheid vind ik best lastif want ik heb zoveel zin in  de hele tijd... Gisteren brief van de apotheek gekregen dat ik de medicijnen terug moet brengen dus ik ben benieuwd of ze nog een alternatief hebben. 

@ellonor. Van harte gefeliciteerd! ?

@Suuzels ik heb nu al zin in zeeuwse bolussen ?. Volgens verloskundigen mag dat voor een keertje. Maar ik kan nergens in de winkel vinden ?. Ik ben nou ook gek op zoetigheid. Ik kan wel een pak taart eten vooral mocca met chocola?. Maar dan heb ik straks probleem met me suiker haha beter niet doen ?. 

@Ellenor, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! ??  

En @Suuzels, ik heb van de huisarts Omeprazol gekregen. Echt, wat een verademing!! ?? Heb helemaal geen last van maagzuur meer, en ik had het ook echt verschrikkelijk. 

@Albana. Nee doe dat maar niet. Waarom mag je eigenlijk geen bolussen? Vanwege de suikers? 
@FJ. Ik heb ook gelijk de huisarts gebeld maandag en de assistente zei toen dat de omeprazol niet meer vergoed werd. Woensdag de ranitidine terut gebracht naar de apotheek en die zeiden dat dat helemaal niet waar is. Dus toen toch gewoon doosje omeprazol meegekregen en werkt al aardig goed gelukkig! 

Ik ben zomaar een weekje vrij van werk en dan nog maar 2x3 diensten werken. Begin wel steeds meer zin in verlof te krijgen. Deze week even lampjes ophangen enzo en dan in verloftijd kleertjes wassen enzo!

Ellonor gefeliciteerd met Mia! Zijn jullie ondertussen al thuis?
Vervelend dat zoveel dames met maagzuur kampen. Ik heb daar gelukkig (nog?) geen last van, maar kan met jullie tips anders wel vooruit :) 
Suuzels wat een luxe, een weekje nog vrij. Ik heb hetzelfde haha. Deze week vakantie, dan nog 4 dagen werken en dan start mijn verlof. Raarrr.. Het komt zo dichtbij allemaal. Het is gewoon bijna zover. Ik ben vandaag langzaam begonnen met wasjes draaien. Mijn spullen lagen overal en nergens. Het werd tijd voor orde in de chaos en het opmaken van de balans. Ik heb namelijk nog niet alles in huis. Kan ik de vakantie eens mooi voor gebruiken. 
Hoe is dat bij de rest? Iedereen al klaar voor de komst van de kleine?

Terug
Bovenaan