NovemberBaby

Ah ik gun jullie allemaal een hele fijne verlof periode! Lekker de laatste dingetjes aanpakken en regelen. Heb ik toch wel echt gemist omdat ik direct in het ziekenhuis kwam. Geniet er van ?
Hier zijn we sinds vrijdagmiddag thuis! Meteen een klusternacht te pakken en dat met al veel te weinig slaap ? Lekker mee zitten janken als mn meisje ook aan het huilen was haha. Nu gelukkig allemaal goede nachten gehad. Slaapgebrek went ook al snel en ben best mobiel ondanks de keizersnede. Hoef niet op bed te liggen en kan ook gewoon lekker beneden zitten. Kleine Mia doet het ook super goed voor haar omstandigheden ?

@ellonor. Wat fijn dat je weer thuis bent en dat de rust weer een beetje is terug gekeerd. Heb je al veel kraamvisite gehad of wachten jullie daar nog mee? 
@Lynnepin. Heb van de week inderdaad ook alles maar een beetje netjes gemaakt en dan in mn verlof alles maar wassen. En alle lampjes enzo opgehangen. Moeten alleen nog wat dingetjes aan de muur en de co-sleeper moet nog komen. Verder alles klaar. 
En dit weekend verrast met een babyshower! Had het totaal niet verwacht en was super gezellig maar daardoor wel erg druk weekend gehad. Vanochtend was ik heel duizelig, misselijk, hoofdpijn. Ook veel druk op onderkant van mn buik, waarschijnlijk omdat de baby al is ingedaald.. 

Ellonor fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Je hebt gewoon een baby. Bizar!
Suuzels de kleine ligt er dus al klaar voor? Lekker ingedaald. Hier hetzelfde. Hoofdje al vast tussen de bekken. En wat leuk dat je je babyshower hebt gehad. Ik weet bijna 100% zeker dat ik nog 2 weken mag wachten (3 nov). Moet die kleine wel blijven zitten haha. Hoe voel je je verder? Hoofdpijn en misselijkheid e.d. weggeëbd?

@Lynnepin. Jazeker ligt de baby er klaar voor. Heb je nu ook extra druk aan onderkant van je buik? Welke datum ben je uitgerekend? 
De klachten zijn wel weg, maar iets meer pas op de plaats moeten maken wat betreft werken vanwege wat verhoogde bloeddruk. Dus 3 diensten eruit laten halen en kortere diensten. Dus nu alleen zondag, woensdag, donderdag en vrijdag nog werken en dan verlof! 
Hebben jullie al verlof? En wat zijn jullie plannen? Ben echt bang dat ik me ga vervelen ?

Verlof heb ik en vervelen nee, heb alleen vandaag een echte offday, nu 36,1 maar gisteren naar het te leuke in de wolken festival geweest, echter ontgeld ik het vandaag want heb zo'n last van mijn bekken. Heb toch te veel gelopen. 
Mini me is indalen sinds vorige 

Verkeerde knopje oeps.
  Mini me is indalend sinds vorige week zondag, ik voel nu niet meer trap, baf boem, maar voel der letterlijk zitten schuiven en draaien bewegen omdat ze minder ruimte heeft. 
Vrijdag 37 weken, en nog een concert van krezip, wel zitplaatsen gelukkig. Wel rijd ik sinds een paar dagen geen auto meer zelf, dit omdat ik mezelf niet verkeersveilig meer vind en voel.

Verlof heb ik en vervelen nee, heb alleen vandaag een echte offday, nu 36,1 maar gisteren naar het te leuke in de wolken festival geweest, echter ontgeld ik het vandaag want heb zo'n last van mijn bekken. Heb toch te veel gelopen. 
Mini me is indalen sinds vorige 

Hai allemaal,

Wat een verhalen om terug te lezen! 
@ellonor gefeliciteerd met jullie kleine meid.l!
Hier ook verlof en ook echt wel nodig, moe moe moe! Was bang om me te vervelen maar dat is totaal niet het geval terwijl ik helemaal niet zo veel doe. Lekker uitrusten is ook heel belangrijk! 
Hier is het slapen echt een ramp. Kan niet meer lekker liggen, wel 10x plassen en maagzuur! Maarja..hoort er allemaal bij!
Groetjes 

Terug
Bovenaan