NovemberBaby

Hoi dames is weer ff geleden. 
@ellonor gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat en jullie lekker thuis zijn. Wat onwerkelijk allemaal. 
Ik begin erg ongeduldig te worden. Slaap al weken niet heb ook al 3 weken elke dag harde buiken/voor weeen. En al 1x vals alarm vorige week. 
Daar bovenop ook nog is insuline sinds vorige week omdat me suiker ondanks een streng dieet veel te hoog bleef elke keer. 
Gister voor de eerste keer een hypo gehad (glucose waarde was 3.5) waardoor ik me heel slecht voelde en erg angstig was. Gaat nu weer goed gelukkig. 
Nog even volhouden maar hoop dat ze zich snel meld! 

Even een update, net in het ziekenhuis geweest voor een echo en ctg ivm nog een hypo. 
Alles was goed gelukkig! 
En kreeg te horen dat ik volgende week word ingeleid!! Exacte datum horen we donderdag.
Spannend!!

Ja voel me niet heel goed lichamelijk, omdat ik al weken niet slaap en elke keer een hypo is ook niet heel goed voor me lichaam. 
Kan zijn dat ik een avond eerder naar het ziekenhuis moet komen zodat ik onder medicatie nog een nacht goed kan slapen zodat ik ben uitgerust voor de bevalling word ingeleid. 
Mentaal voel ik me dan wel weer goed, blij dat het bijna zover is. En qua alle voorbereidingen thuis is ook alles helemaal klaar dus dat geeft ook wel rust. 
Nu heel spannend welke dag het gaat worden volgende week. 

Ah spannend Cynthia! Wel fijn dat je je er nu echt op voor kan bereiden ? Wordt je dan zondag al opgenomen ivm nog een nacht goed slapen? 

Hier gaat alles ondertussen z'n gangetje. Vandaag controle gehad voor Mia in het ziekenhuis maar dat stelde echt drie keer niks voor.. Wel HB nog laten prikken van dr en dat valt binnen de juiste waardes dus dat is fijn! 

Suuzels vandaag liggingsecho gehad (alles goed jeejj). Hoofd al niet meer te meten. Meneer ligt echt al lekker laag en vast. Heb er geen last van gelukkig. Morgen (35 + 6) laatste dag werken en ga dan mijn verlof in. Gaat nog allemaal prima. Slapen ook gelukkig. Daardoor wel ook bang me te vervelen. Ben nog zo mobiel, flexibel een weinig last door een bescheiden buik en geen klachten, waardoor ik echt denk: waarom met verlof gaan? Maar iedereen zegt dat het wel goed komt dadelijk, dus daar ga ik maar vanuit haha. 
PreggoCynthia poehh, een hypo en dat zover in je zwangerschap. Niet fijn! Top dat er duidelijkheid is en ze de kleine maandag gaan halen. Lijkt me heel raar om al te weten hoeveel dagen je nog moet wachten en dan weet dat je bijna een kleintje hebt. We zullen aan je denken!
Voor iedereen met verlof: tips voor dagbesteding om je niet te vervelen? Hahaha..

Terug
Bovenaan