NovemberBaby

@ellonor  fijn dat alles goed gaat met mia!  In princiepe hoef ik niet zondag te komen maar het kan wel zo zijn dat ik maandag gelijk moet blijven met de ballon om uit te rusten en mijn suikers in de gaten te houden. 
@lynnepin dankjewel! En ja het is best wel vreemd wetende wanneer het gaat starten en het besef dat dit ons laatste weekend samen is haha. Maar wel een prettig gevoel. Kan ik nog gauw me huis op orde hebben en zorgen dat alles klaar is voor thuiskomst!

Hoi, 
Ik ben 7 november uitgerekend, maar ons meisje wordt ook in oktober geboren. Ik heb een voorliggende placenta. Dus ze wordt volgende week gehaald met een keizersnede.. spannend!! 
Meer mensen die een keizersnede moeten? 

@gebruiker Ja! Zelfde situatie gehad. Zou 17 oktober een geplande keizersnede krijgen maar werd door bloedingen 7 oktober een spoedje. Ze is met 36 weken precies geboren. Ik vond de keizersnede eigenlijk heel erg meevallen ? Spannend dat je nu ook weet dat je je kindje bijna kan vasthouden!

@ lynnepin. dat heb ik nou ook, ben echt bang dat ik me ga vervelen zeg... Vanavond laatste werkdag. Ben nu 35+1. Heel veel slapen, daar kijk ik wel naar uit haha. 
Verder maar wat netflixen, wasjes draaien, vluchtkoffer klaar maken, huis schoonmaken en afspreken met vrienden. 
@Cynthia. Spannend hoor. Hopen dat hey allemaal beetje voorspoedig verloopt. En lijkt me super raar idee dat je weet dat je binnen paar dagen je kindje bij je hebt! 

@ellonor, 
Ja, ik wist idd van jou dat je ook een voorliggende placenta had.. maar jij had geregeld last van bloedingen hè..ik heb alleen bij week 13 bloedverlies gehad. Verder gelukkig nog niet weer. Ik ben nu 38 weken. Ben zo blij dat ik het zo lang vol gehouden heb. Het is een heel apart idee dat we nu weten wanneer ze gehaald wordt, al kan het ook nog eerder zijn natuurlijk. Heb je geen last gehad van de keizersnede? Wel met ruggenprik geboren? 

@ellonor, 
Ja, ik wist idd van jou dat je ook een voorliggende placenta had.. maar jij had geregeld last van bloedingen hè..ik heb alleen bij week 13 bloedverlies gehad. Verder gelukkig nog niet weer. Ik ben nu 38 weken. Ben zo blij dat ik het zo lang vol gehouden heb. Het is een heel apart idee dat we nu weten wanneer ze gehaald wordt, al kan het ook nog eerder zijn natuurlijk. Heb je geen last gehad van de keizersnede? Wel met ruggenprik geboren? 

Hallo allemaal,
Goed om weer van jullie allemaal te horen. 
Fijn dat alles goed gaat @Ellonor en @preggoCynthia wat spannend maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Geniet van jullie laatste weekend samen. 
Tip voor je verlof; kook alvast wat lekkere maaltijden (spaghettisaus, ragout, soep enz) en vries dit is. Hoef je de eerste week niet achter de potten en pannen te staan en krijg je toch volwaardige maaltijden binnen. Hier is de vriezer al aardig gevuld. 
Verder vooral lekker rustig aan doen. Ik merk echt dat ik die rust enorm nodig heb (ook ivm slechte nachten). Dus beetje lezen, wasjes draaien, netflixen en middagdutjes!!
Hier bijna 37 weken. En sinds gister lekkere opgezette pootjes...? dus tussendoor steeds even met de benen omhoog!
Groetjes 

Hallo Dames, vandaag 37,1 Wat een nieuwtjes allemaal. Gisteren op laatste grote uitje geweest. Naar het concert van krezip. Super leuk en pruts was super druk. Ik ben er helemaal klaar voor en het wachten zo zat omdat ik zo beperkt ben, in bukken, en bewegen. De wereld is zo klein als  je dan ook al niet meer auto rijd. 
Hoop zelf dat het deze week wel komt.

Terug
Bovenaan