NovemberBaby

@jufchan dat heb ik inderdaad ook gehoord en klinkt erg handig. Ik hrb ook het idee dat ik vol vocht zit. Dikke enkels, worstenvingers em opzet gezicht haha... helaas doe je er niet zoveel aan. 
@mevrBoes leuk, nog even lekker erop uit! Ja, het kan nu zomaar gebeuren. Heb je voorgevoel dat baby eerder komt? Waarom rij je geen auto meer dan? 
Wat doen jullie allemaal nog zelf in het huishouden/boodschappen? Lukt dat nog een beetje? Volgende week wordt mijn vriend geopereerd en mag 3 week niet werken/bukken/tillen enz.. Is het handig om te gaan kijken of iemand het tijdelijk over te nemen? Ben vandaag 35+2. Tot nu toe doe ik nog het meeste behalve zware wasmand van en naar zolder tillen, maar de rest wel wat verspreid over dagen. Wat denken jullie, ben dan bijna 37 week...

@Suuzels
Ik doe nu met 38 weken eigenlijk nogsteeds alles zelf. Inclusief de wasmand naar zolder en de boodschappen. Doe natuurlijk wel alles op een rustig tempo en voorzichtig. Maar het is gewoom even afwachten of je lichaam dit toelaat.. de ene dag lukt het me wel prima en de andere dag kan ik niks. 

@suuzels ik probeer het meeste ook nog zelf te doen. Mag van mijn vriend alleen niet meer stofzuigen en de toiletten enz schoonmaken (vieze schoonmaaklucht). Probleem is alleen dat ik het hem dan 10x moet vragen anders wordt het gewoon 3 weken niet gedaan..haha! Maar idd alles op je eigen tempo en wat voorzichtiger met de trappen op en af. Je zou een keer in de week kunnen vragen of een vriendin (ouders/schoonouders) een uurtje komen helpen zodat zij de "zware" dingen kunnen doen.

Hier vandaag precies 37 weken en doe ook alles in het huishouden gewoon zelf behalve de boodschappen. De ene dag doe ik ontzettend veel in huis maar heb inmiddels ook dagen dat ik zo'n beetje de bank niet af kom. Ik heb verlof sinds 34 weken dus inmiddels is het hele huis en elk kastje ook wel grondig aangepakt haha. 
Afgelopen week op de echo was te zien dat de baby wel iets ingedaald was maar nog niet heel ver en ook nog niet 'vast' ligt. Ik ga er vanuit dat dit ook nog wel even duurt. Wel heb ik sinds deze week behoorlijk pijn aan mijn ribben, dit gaat minder worden als ze verder indaalt hoop ik?!

Thanks dames! Gewoon wat meer verdelen over de dagen en als ik hulp nodig heb zijn er wel wat mensen bij wie we terecht kunnen. 
Nu hopen dat de baby niet heel veel eerder komt dan de 28e ?

Suuzels ik doe nog alles zelf in huis en dat gaat ook gewoon goed. Ben 36+1 vandaag. Weet natuurlijk niet hoe dat de komende weken nog gaat zijn. Snap dat het even zoeken is als die taken ook bij je partner weg zullen vallen. Misschien wel handig daar iets met (schoon)ouders over af te spreken voor het geval dat het straks dus niet zelf meer lukt?
MevrBoes wat leuk, zo'n laatste uitje. Wij gaan de komende dagen ook nog even samen de deur uit. Zin in! Begint mijn verlof met leuke dagbesteding haha. En JufChan dat hoorde ik ook al een paar keer ja. Goede tip! Verder hoop ik dat de nesteldrang nog toe gaat slaan. Heb ik wat de doen de komende tijd. Lekker poetsen enzo haha.
LisaMona nog niet aan het dalen nee? Toch iedere keer weer verrassend hoe dat per persoon kan verschillen. Die van ons ligt al bijna 3 weken vast en sinds een paar dagen is ie nog meer aan het dalen heb ik het idee. Moet nog meer plassen en kan wat moeilijker mijn benen over elkaar slaan haha. Echt last van mijn ribben daardoor ook niet gehad. Gelukkig! Hopelijk voor jou wordt de druk daar snel minder..

Morgen moet ik om 7 uur in het ziekenhuis zijn voor de keizersnede. Begin nu toch wel heel zenuwachtig te worden. Maar ook heel blij om ons meisje te ontmoeten. Succes allemaal nog ze laatste daagjes/weekjes.

Heel veel suc6 het komt vast goed morgen en de zenuwen horen erbij, jullie krijgen vast een mooi wonder.
Vandaag hadden man lief en ik behoorlijk de schrik erin. Madam heeft behoorlijk uitgeslapen, door zeker tot een uur of 13:00 nauwelijks te bewegen in mijn buik. In het ziekenhuis door de mangel geweest, waar madam na de eerste 10 min aan de ctg opeens begon te bewegen, ziels gelukkig en opgelucht. 
Ook de echo zag goed. Echter ligt madam dwars werd er verteld, dat wil zeggen, met gezicht naar voren, rug tegen de mijne, hier maakte ze niet zoveel van maar zal ik woensdag op normale controle naar vragen.
Fijne avond allemaal.

Terug
Bovenaan