NovemberBaby

gebruiker spannend en heel veel succes! 
mevrBoes dat is wel even schrikken inderdaad. Fijn dat aan de ctg alles weer goed was maar je bent er nu misschien wel wat meer op gefocusst? Ligt ze de hele zwangerschap al zo of is ze eigenwijs geworden? ?. Hoop dat ze weer wat draait zodat je haar weer beter gaat voelen. 

@suuzels 
Nou volgens ons is ze vanaf het begin al eigenwijs, tot vorige week lag ze nog netjes links om in mijn buik met rug en billen en ze was al indalend. Ook de verloskundige geeft aan dat het een eigenwijze dame is. zo lukte de geslachtsbepaling ook niet in 1 keer, en is de 3d echo niet gelukt omdat ze der niet mooi op beeld kregen omdat ze zo dicht met haar snuitje op de placenta lag.
Gok dat ze eigenwijs zijn dubbel zo erg is, aangezien we dit beide ook zijn.?

Amai, als ik het zo lees ben ik eigenlijk wel nog "goed" aan mijn 37 weken. Doe nog alles zelf in het huishouden, boodschappen dragen, gisteren nog de vloer zitten schrobben :D. Ons meneertje is al ingedaald en heb al behoorlijk wat voorweeen die hun werk doen, maar wordt dus nog altijd afwachten. 
Nog hoogstens een week of 3-4 wachten, maar die zullen lang duren vrees ik...
Succes iedereen! 

Momenteel opgenomen ivm de suiker. 
Ballonetje is vanmiddag geplaatst. Nu word ik om 6 uur morgen ochtend weer beoordeeld maar waarschijnlijk dan aan de weeen opwekkers en vliesen breken. 
Heb al behoorlijke rug weern van het ballonetje.. 

Succes dames! Spannende ontwikkelingen zeg.. Houd ons op de hoogte en veel plezier met het ontmoeten van jullie kleintjes!
Vio Fijn toch dat alles zo goed gaat? Heb ik ook. Daardoor niet zo gefocust op hoever ik ben of hoe lang het nog gaat duren. Ben er wel blij mee :)

MevrBoes dat klinkt wel erg eigenwijs haha. 
Vio & Lynnepin fijn toch dat je je zo goed voelt! Dan voelt het waarschijnlijk ook niet zo als aftellen en ben je minder gefocusst erop. 
Cynthia  hoe gaat het nu? Inmiddels al weer 2 dagen terug dat je ballonnetje geplaatst hebt gekregen. 
Hier ook alles prima, druk zelfs... haha dus zeker nog niet verveeld.. 

Suuzels klopt helemaal. Ik vind het dan ook nog steeds bizar dat ik verlof heb, waar ik naar mijn idee ook nog wel kon gaan werken. Maar zoals iedereen zegt, is die 36 weken grens er niet voor niets. Kan nu nog wel lekker veel doen waardoor ik inderdaad niet aan het aftellen ben. Top!
Wel een vraagje.. ondanks dat ik niet af tel, zal ik me langzaamaan moeten gaan voorbereiden. Iemand een goed/handig lijstje voor wat mee te nemen in je 'vluchttas'?

Terug
Bovenaan