NovemberBaby

Lynnepin er staat een handig lijstje op de app van ouders van nu. Kun je met de zoekfunctie goed vinden. Staat mooi aangegeven wat voor jou de baby en je partner handig is om in te pakken. Succes

Ik heb mijn vluchttas inmiddels ook klaar staan (37+5), lijstje van internet gehaald en ook wat filmpjes gekeken op youtube (mijn guilty pleasure op dit moment haha)
Gister een controle gehad bij de vk waar te zien was dat de baby nu wel volledig ingedaald was en er 'klaar' voor lag. Iets te hoge onderdruk dus met wat extra instructies naar huis. In de loop van de middag voelde ik me toch niet zo lekker dus opnieuw de vk gebeld en opnieuw de bloeddruk gemeten die toch weer omhoog geschoten bleek te zijn. De rest van de middag in het ziekenhuis doorgebracht waar behalve de veel te hoge bloeddruk alles er verder heel goed uit zag. Morgen terug naar het zkh en vanuit daar een plan maken hoe verder.. helaas voor nu dus wel overgenomen door het zkh. Spannend!

Lynnepin hahah, jij wilt gewoon tot dat je weeën voelt blijven werken geloof ik ?. Ik heb wat gegoogled voor de vluchttas, zo zie je overal wat tips staan en van collega's wat tips gekregen. 
Monalisa fijn dat de baby er helemaal klaar voor is en dat het goed ligt. Wat zei het zkh vandaag? 
Ben vandaag naar kraammarkt geweest in het ziekenhuis en met een leuke goodiebag weer naar huis! Allemaal kraampjes met leuke spulletjes maar ook met info over kraamzorg, kinderopvang enz. Erg leuk!

Hallo dames.  Woensdag avond 30 oktober om 22.13 is onze dochter Hailie geboren!
Na een zware maar snelle bevalling zijn we nu lekker thuis en alles gaat gelukkig super!
Ze woog 2926 gram bij de geboorte, dit is inmiddels 2720 gram. Dus hopen dat ze snel wat aankomt.  Hoe gaat het bij jullie? 

Hallo, 
Ik was 7 november uitgerekend, maar inmiddels bevallen op 31 oktober van een heel mooi meisje. We noemen haar Rixt en woog 3730 gr bij de geboorte. Ze is geboren met een keizersnede, omdat ik een voorliggende placenta gad, en een cyste van 10 bij 11 cm. Het was spannend allemaal. Ze hadden verwacht een bloed transfusie te moeten doen, maar het ging heel goed. En was uiteindelijk niet nodig gelukkig. Sins vandaag weer thuis. 
Voor iedereen die nog moet, succes!! 

Hallo, 
Ik was 7 november uitgerekend, maar inmiddels bevallen op 31 oktober van een heel mooi meisje. We noemen haar Rixt en woog 3730 gr bij de geboorte. Ze is geboren met een keizersnede, omdat ik een voorliggende placenta gad, en een cyste van 10 bij 11 cm. Het was spannend allemaal. Ze hadden verwacht een bloed transfusie te moeten doen, maar het ging heel goed. En was uiteindelijk niet nodig gelukkig. Sinds vandaag weer thuis. 
Voor iedereen die nog moet, succes!! 

Gefeliciteerd Cynthia en gebruiker! Fijn dat alles goed gaat!

Zaterdag opnieuw twijfelgeval over wel/niet inleiden.. mijn bloeddruk zit op het randje maar verder zijn alle controles erg goed en voel ik me ook goed. Vandaag gaan we weer kijken..

Wel heb ik dat ik me sinds gisteren onrustig voel. Moet erg vaak naar het toilet, nesteldrang heeft zijn top bereikt, wat menstruatieachtige krampen en mijn normaal zo ronde stevige buik is ineens zacht aan de onderkant! Echt een beetje een ‘pudding’. Hopen dat dit het begin van een natuurlijke bevalling gaat zijn.

Gefeliciteerd met jullie nieuwe wereld wonders. Ik heb vrijdag waarschijnlijk te veel gedaan waardoor ik het nu moet bezuren. Man is super lief en ik ga met mijn emoties alle kanten op, van oke naar sjaggie, van huilen naar blij. Ik vind het zo vreselijk om tegen lichamelijke beperkingen op te lopen. Ben er zo klaar voor dat ze komt en klaar mee om zwanger te zijn. Nu 38,3 dus het kan nog even duren ook. Sorry voor mijn gemopper.

Terug
Bovenaan