NovemberBaby

Cynthia en Gebruiker, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Fijn dat het goed met jullie gaat :)
Suuzels daar kan je wel eens gelijk in hebben hahaha. Gelukkig deze week iedere dag wel bezoek ofzo gepland. Geeft me meer rust in mijn donder merk ik; wat dagbesteding gepland hebben staan haha. Morgen dan ook maar eens langzaamaan de vluchttas gaan pakken. Voel die kleine de laatste dagen zó laag zitten, dat het misschien wel tijd wordt wat voor te bereiden. 37 + 2 dus mag ook wel.
Wel leuk om te lezen dat langzaam iedereen gaat bevallen, terwijl het eerste berichtje op dit forum nog zo kort gelegen lijkt. Tijd vliegt..

Gefeliciteerd Cynthia en Gebruiker! :) Nu lekker genieten van jullie kleine.
MevrBoes heel logisch hoor dat je er klaar mee bent! Was ik al heel snel toen ik merkte dat ik bepaalde dingen niet meer kon doen haha. Nog even volhouden het komt steeds dichterbij! 

Hi dames. Al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje plaatste, maar ik wilde toch even delen dat ook ik ben bevallen ondertussen. 

31 oktober is onze zoon geboren. Ik werd ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Het was een heftige bevalling, veel ging niet zoals gehoopt, maar ik kijk er positief op terug. En wat zijn wij aan het genieten van de kleine man. Daar doe je het allemaal voor! Het was zo bijzonder om mijn kleintje aan te mogen pakken, wat een emotioneel en bijzonder moment om mee te maken
PreggoCynthia en gebruiker jullie ook gefeliciteerd! Hoe komen jullie de kraamweek door? Al een beetje gewend?

Als ik heel eerlijk ben valt de kraamweek echt niet mee. Overdag slaapt ze moet ik haar echt wakker maken om te eten, en snachts lijkt ze wel onverzadigbaar.. sinds de bevalling eigenlijk nog niet echt kunnen slapen, ja soms een uurtje dan weer 1.5 uur. 
Begint me wel echt op te breken 

Lynnepin hahaha dat is toch ook wat. Zou de boel maar gaan pakken, voor je het weet is het zo ver ?. Ik moet nog gaan kijken wanneer ik alles moet plannen.. zwangerschapsmassage, kapper enz.. 
Cynthia vervelend dat ze 's nachts zo slecht slaapt. Slaap jij overdag dan ook nog wel een beetje anders is het toch niet vol te houden. Geef je borstvoeding? Dan moet jij natuurlijk altijd wakker worden 's nachts... 
Hier is alles nog rustig, soms wat krampen, maar geen idee wat voor krampen het precies zijn, is ook niet over mn hele buik. Vind het best lastig omdat je echt geen idee wat je dan precies moet voelen. 

Suuzels nee overdag slaap ik ook niet want dan ben ik weer over me slaap heen en soms slaapt ze overdag ook alleen maar in mijn armen en anders niet.
Ik geef wel borstvoeding maar gekolft want ze wil maar niet aanleggen. Maar moet wel elke 3 a 4 uur kolven om de productie op gang te houden. Als ik er te lang tussen laat neemt de productie weer af.. 
Dus ja ik ben zowel snachts als overdag wakker en slaap tussendoor soms een uurtje en dat dan zo'n 3 keer per dag.. hoop wel dat het nog verandert anders word het moeilijk om vol te houden indd 

Vorige week donderdag zoals ik schreef plots naar het ziekenhuis wegens hoge bloeddruk, vocht vasthouden en wat vage klachten. Werd hier mentaal al wat voorbereid op een inleiding..
Iedere twee dagen nieuwe controles gehad en steeds was het een twijfelgeval. Vanochtend was mijn bloeddruk echter ineens enorm gedaald en ook het vocht is grotendeels weg. Oftewel terug naar de verloskundige en geen sprake meer van vroegtijdig inleiden.
Natuurlijk erg fijn maar had er in mijn hoofd al zo rekening mee gehouden. Als verklaring wordt gegeven dat mijn lichaam er gewoon klaar voor/klaar mee is. Nu 38+3 dus kan best nog even duren helaas..

Ik lees al een tijdje jullie verhalen mee. Ik wil hierbij degene die bevallen zijn feliciteren. 

Zelf ben ik 25 november uitgerekend.
Alleen toen ik vanmiddag aan het winkelen was braken m’n vliezen midden in de loods 5?. Nu rustig afwachten. De weeën beginnen te komen. Dus afwachten wanneer onze kleine man komt. voor iedereen heel veel succes de laatste loodjes. 

Terug
Bovenaan