NovemberBaby

NovNies gefeliciteerd met je kleintje! Wat bijzonder ja.. Kan me er nog nauwelijks iets bij voorstellen, terwijl voor mij dat moment ook niet lang meer op zich laat wachten. Rustig wachten we maar af.
Suuzels morgen ga ik mijn tas echt pakken. Beloofd! Wat je zegt, klopt helemaal; voordat je het weet, loop je in loods5 en breken je vliezen. Gebruiker wow, wat spannend! Is de kleine ondertussen geboren? Ik snap wel wat je zegt Suuzels. Ik heb steeds meer krampen en "slechte" dagen tov die 38 weken hieraan voorafgaand, maarja.. weet ik ve wel wat dat allema wil zeggen. Het is ook mijn eerste. Morgen weer controle; dan horen we het wel weer. 
Cynthia dat klinkt erg zwaar. Al een plannetje hoe hiermee om te gaan als de kraam dadelijk uit huis vertrekt? Is je partner misschien thuis of familie/vrienden? Je zal ergens toch je momenten moeten proberen te pakken, anders houd je dat niet vol!
LisaMona lijkt me ook apart inderdaad. Zolang in twijfel gezeten om je kleintje evt eerder te halen en nu ineens is de twijfel weg en mag je het weer aankijken. Spannend, maar waarschijnlijk wel fijn dat je op het natuurlijke proces mag wachten. Inleiden blijkt toch nog een stap verder, in hoeverre dat meetbaar is bij een bevallig.
Kusjes voor alle november (en oktober) mommy's en baby's!

Cynthia . Wat naar dat je zo weinig kunt slapen. Merk je direct dat je productie minder wordt als je een keer kolven overslaat? Kun je niet proberen overdag je kolfritme aan te houden maar dan wat meer te kolven zodat je partner 's nachts de fles kan geven? 
LisaMona mag ik vragen wat je bloeddruk was? Had je verder geen klachten dan? Als je al helemaal er op voorbereid bent lijkt het me wel een gek idee om er weer vanaf te stappen al heb je waarschijnlijk liever dat het natuurlijk op gang komt.. Het duurt in ieder geval niet lang meer! ?
Lynnepin hahaha ik moet gewoon hardop lachen van jou reactie. Vergeet je dan niet de helft? ? Ja gek eigenlijk he, dat je wel telkens iets voelt maar geen idee hebt wat het eigenlijk is.  Heb morgen ook weer controle, vandaag precies 37 week!

Kraam is inmiddels weg, maar het kolven gaat eindelijk goed! Dus indd lekker slapen van 12 tot half 7 en mijn man doet dan de nachtvoeding (dat is er nog maar 1) word wel weer een dingetje als hij gaat werken maar dat duurt gelukkig nog 11 dagen. 
De kleine doet het al beter, slaapt over het algemeen altijd tussen de voedingen door, dus snachts ligt ze lekker bij mij in haar wiegje tot papa haar komt halen voor de nachtvoeding, alleen is het nu weer erg lastig om haar wakker te maken/houden voor voedingen haha. Zo is er altijd wel wat maar gelukkig groeit ze nu goed. 

Lynnepin ?? ja dat klopt helemaal??. 
nee kleine is nog niet geboren. Vanaf vandaag medisch en controle gehad in het ziekenhuis. Alles is goed met mij en de kleine man. Afspraak voor zaterdagochtend om in te leiden. Voor nu afwachten. Spannend. 

Cynthia wat fijn te lezen dat het beter met je gaat! Gelukkig komen jullie meer in een ritme en jij daardoor ook meer toe aan je rust..
Gebruiker nog niet? Whiewh, wachten dus en anders is het morgen zover. Dan ga je je kleintje gewoon ontmoeten!
Ik ben blij dat jullie om me kunnen lachen hahaha. Ik hoor gedurende deze zwangerschap wel vaker dat ik er lekker nuchter in sta. Het pakken van mijn vluchttas zal daarop geen uitzondering zijn. Maarrr.. het zal jullie goed doen om te lezen dat ik ben begonnen. Had wel al een lijstje liggen hoor het, dus was niet volledig blanco, maar ja.. Dus wel gewacht tot 38 weken ghehe! Over half uurtje ook weer even een check. Ben benieuwd..

Ik ben gisteren bevallen. Was heftig want de weeën gingen weer weg. Dus infuus met opwekkers gekregen. Die weeën waren heel heftig op het laatst omdat ik al persdrang had bij 8 cm. Hij was gedraaid in een sterrenkijken. Gelukkig doordat ik op m’n rechter zij lag was hij weer goed gedraaid en mocht ik eindelijk persen wat een opluchting. 

hij heet Niek Erick Barend (vernoemd naar opa’s) en hij woog 3420. Nachtje ter observatie in ziekenhuis en als het goed is vanmiddag naar huis. 
ben aan het genieten. En de pijn en alles alweer vergeten. 

succes iedereen die nog moet. ??

Cynthia fijn dat het nu weer beter gaat. Wat ik heb begrepen is dat als de kleine op een gegeven moment zich niet  's nachts je gewoon kunt laten slapen. Ik dacht na een week of 3. Had ook een tip gekregen om je kindje eerst aan te leggen aan de ene borst, dan vallen ze vaak in slaap, dus dan verschonen en dan worden ze  weer wakker, en dan de andere borst. Misschien helpt dat? 
Lynnepin heerlijk toch die nuchterheid. Denk dat je dan alleen maar relaxter bent. Moet natuurlijk niet de spuigaten uitlopen ?. Hoe was de controle? 
Gebruiker van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat je alweer wat beter voelt. En spannend, vandaag naar huis! 
Ik had nog een vraagje... volgens protocol bel ik pas het zh als ik een uur lang, om de 5 minuten weeën heb die ongeveer een minuut aanhouden. Naar mijn idee ben ik dan al best wel op weg. Alleen moet ik 2x een antibiotica  gift hebben tijdens de bevalling waar ook nog eens 4 uur tussen zit. De vk zegt dat het makkelijk kan en dat je normaal gesproken 1cm per uur hebt en dus nog ruim de tijd hebt. Mijn gevoel zegt wat anders. Wat denken jullie?

Suuzels: Natuurlijk mag je dat vragen. De gehele zwangerschap was mijn onderdruk rond de 70 en 'ineens' was mijn  onderdruk 95 toen ik wat vage klachten had. Dit heeft ongeveer een week aangehouden maar geen eiwitten in urine en ook het bloedonderzoek en ctg waren steeds goed. 
Na een week daalde mijn bloeddruk naar 85. Nog steeds reden om elke 2/3 dagen een controle te hebben maar niet meer dan dit. 

Terug
Bovenaan