NovemberBaby

Gefeliciteerd voor degene die hun kleine inmiddels in hun armen hebben?? lekker genieten.
hoe gaat het met de nog zwangere vrouwen?
Ik ben morgen 38 weken, vorige week met controle er achter gekomen dat onze meid al lekker eigenwijs is. Ze was ingedaald en nu sinds laatste controle niet meer. Ik weet dat dat verder niet uit maakt, maar dat maagzuur .... het word met de dag erger en ik hoopte dat ze lekker in zou dalen en dat het zou afnemen. Maar helaas? Woensdag weer controle dus fingers crossed, hopelijk is ze ingedaald. 

zijn jullie kindjes ook nog zo ontzettend druk? En dan bedoel ik niet een beetje heen en weer schuiven en af en toe een por of een schop maar Echt je hele buik nog door met heftige bewegingen? Ik had gedacht dat het minder heftig zou worden omdat ze minder ruimte zou krijgen maar daar in tegen blijven de bewegingen net zo erg en voelen dus intenser omdat ze groter word! 
ik ben heel benieuwd wanneer ze zal komen, hoe het begint/voelt. Ik heb er super veel zin in, kijk zo uit naar het bijzondere moment dat mijn lichaam onze kleine meid ter wereld gaat brengen. 

Proficiat aan alle dames die reeds mama werden! Ik ben momenteel 39w2d en word letterlijk gek van het wachten... 
Vorige week slijmprop verloren na het 'strippen', dus ik dacht van nu duurt het niet meer lang, zijn we al weer een week verder en bleef de ontsluiting net hetzelfde. 1 cm opening (is eigenlijk gewoon door de druk van het hoofdje) en baarmoederhals zo goed als volledig verstreken.
Wat doen jullie tijdens het wachten? Alles is hier al gewassen, opnieuw gewassen, gepoetst, nog eens gepoetst :D

Het kan zo veranderen Vio. Ik was lekker aan het rommelen in mijn verlof en voelde me nog super goed. Had ook nog niet echt de aandrang om me voor te bereiden haha, dus afgelopen vrijdag pas mijn vluchttas bij elkaar gaan zoeken. Maar toen werd het afgelopen maandag (38 wk en 2 dagen) en werd ik wakker met hele fijne griep verschijnselen. Dat en dinsdag nauwelijks teken van leven, maakt dat ik sinds gisteren in het ziekenhuis lig. Blaasontsteking alles en daardoor zojuist besloten in te gaan leiden dus mijn vliezen zijn door de verloskundige gebroken, had al 2cm. We gaan beginnen. Toch maar goed dat ik vrijdag de vluchttas heb gepakt ?

FlowerS mijn kindje is ook super druk, de hele dag door. Je ziet die buik echt volop bewegen dan! Is ze weer ingedaald? 
Vio wachten duurt lang dan he! Ik heb helemaal geen poetsdrang haha. Lekker uitslapen (voor zover je nog beetje lekker kunt slapen), wat huishouden, kleine klusjes die al heel lang moeten, tv kijken, dingetjes bakken enz. Gisteren maar eens bed op klossen gezet en de co-sleeper in elkaar gezet (ben morgen 38 week). 
Lynnepin ohjee, wat naar dat je dan ook nog griep had. Hoe voel je je nu? Hebben ze ook nog gedacht aan zwangerschapsvergiftiging? Maargoed dat je je tas hebt gepakt haha, had je de rest thuis ook al wel klaar? Heel veel succes met de laatste loodjes! 
Ik heb sinds gistermiddag best wel wat last van voorweeën... dus ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld! Vanmiddag trouwens een zwangerschapsmassage gehad, heerlijk zeg! 

Lynnepin spannend zeg, succes en geniet van je kleine straks?
vio ik heb niet echt nestel/poetsdrang dus heb wel haar kamertje schoon en alles gewassen maar verder ga ik nog lekker veel de deur uit. Ik Probeer bezig te blijven, ik ben zoieso geen stil zitter (groot nadeel nu?) snap dat je het wachten zat bent, helaas zegt de slijmprop verliezen dus ook niks.
Suuzels ja dat gebeurd bij mij dus ook! Ze is nu gelukkig wel in gedaald en best ver zei ze. Ze zit bijna helemaal vast dus heeeele kleine kans dat ze zich weer los wurmt? Bloeddruk stijgt langzaam wel wat maar nog niet zorg wekkend. Normaal zat ik tussen 50-60 onderdruk en nu op 80. Ben nu 38+1
lekker he zo'n massage, zou ik ook nog een x moeten doen. Voorweeen heb ik nog niet echt .. alleen na de seks dat begint dan met harde buiken die blijven regelmatig komen en gaan op den duur ook pijn doen. Maar dat is echt alleen na de seks en na 10 uurtjes weer voorbij. Nog geen gerommel bij mij dus.. ben bang dat ze zich nog lang niet gaat melden..

@Lynnepin, heel veel succes gewenst dan, je had het jou waarschijnlijk wel anders voorgesteld.. Komt goed!
Ik zou ook graag wat bezig blijven en actief zijn, maar bij het minste heb ik harde buiken alsook steken, ben nochtans erg goed gebleven tot aan mijn 37 weken. Mijn werk mis ik vooral, maarja, dat moet nu maar eventjes wachten. Had gehoopt met de volle "Frost" moon van afgelopen nacht dat het op gang ging komen, helaas alweer niet. Iedere ochtend (nacht eigenlijk) word ik wakker met "Verdorie, is hij er nu nog niet uit???". 
Vreemd dat die andere 37 weken behoorlijk snel gaan en dat die laatste 2 weken een eeuwigheid lijken.  Ik zeg tegen mijn vriend dat je het kan vergelijken met 7 mensen die voor je zitten in de wachtkamer en 2. Bij die laatste 2 lijkt het alsmaar langer te duren :D. Wel wat babyborrelideetjes opgezocht, om de tijd te verdrijven, slaapjes tijdens de dag doe ik al genoeg!

Hier 39,5 even voor controle dachten we , het is nu 00:06 en lig net in bed. De dame had een rikketik van tussen de 180 en 190. Gelukkig gaat het goed en heeft ze dit alleen als ze heel druk aan het bewegen is. Op de echo was alles goed alleen heb ik weinig vruchtwater. Voor nu omdat alles goed is geen zorgen maar zodra ik het minder begin te voelen weer aan de bel trekken. Dinsdag een afspraak op de poli om te praten over inleiding, omdat we niet te lang willen wachten. Dus ons spruitje komt snel mits het zich niet aandient al. Al moet ik zeggen het rommelt steeds meer.

Wat wordt het spannend voor iedereen! Bij iedereen begint het wat te rommelen.. Ben super nieuwschierig! ?. 
Vanochtend weer controle gehad in het ziekenhuis, maar vind het toch wel groot verschil met de vk waar ik eerst zat. Stuk zakelijker, altijd gemiddelde aanhouden enz. Zelf heb ik het gevoel dat ik eerder beval, maar dan zegt ze: 'nee hoor, bij je eerste kindje zit je altijd over de 40 week'. Voel me niet echt gehoord ofzo. Hoe ervaren jullie de controles in het ziekenhuis?

Terug
Bovenaan