Oktober 2020❤️

@Samson @cardiozuster 
Hier ook nog nooit zo'n getal op de weegschaal gezien ? al met al valt het me nu nog mee... Er zit 12,5 KG bij en heb mn vriend qua gewicht nog niet ingehaald haha! Ik ben er wel klaar voor! Wel spannend omdat ik sowieso nog nooit geopereerd ben, in ziekenhuis gelegen hebt, infuus gehad of een verdoving gehad hebt zoals een ruggenprik.. Eens moet de eerste keer zijn toch ? Ben wel positief hor, heb een fit en gezond lijf dus ga gewoon uit dat het voorspoedig verloopt allemaal. Wel beetje gek dat je je straks gewoon gaat melden met je koffertje ;) soort inchecken op vakantie alleen dan anders.
Vervelend dat de baby zo hoog ligt @cardiozuster, ik heb sinds een week of drie iets meer lucht, onze meid lag ook lekker onder mn ribben met haar hoofd te duwen constant. Bij mij hielp iets meer kussens voor de nacht onder je hoofd en bij echte benauwdheid ging ik gewoon half zittend proberen te slapen. Af en toe even lopen in de hoop dat ze zakte. Hoor ook weleens dat kleermakerszit en yogaoefeningen helpen met indalen en meer ruimte creëren in je bekken.

Hurken indd helpt ook welles, op die eigenwijs zwanger staan ook 2 filmpjes die helpen met indalen (weeendans en hurken). 

@dreamer zo gek indd ff inchecken om je baby op te. Halen. Hihi ben blij dat je je rust erbij hebt ❤️ 

Ooh bedankt voor de tips . Eerst donderdag afwachten maar bij de volgende controle.. ? nee voor de verjaardag weinig bijzonders... Vooral omdat ik me nog niet optimaal voel, blij zwaar gevoel houden in me hoofd en even avondeten maken dat merk ik al enorm dus we houden zoveel mogelijk rust.. vanmiddag wel nog even ergens geluncht.. kan nu nog haha

Oooh spannend Dreamer.. vooral als je nog nooit geopereerd bent.. maar dat gaat helemaal goedkomen ? 

Ooh ben benieuwd hoeveel kg ik overhoud haha

Had ook een pittig daggie, weer net als 2 wk terug hele nacht weer met heftige pijn gezeten, dacht weer dat het zo ver wAs. Na 3 uur klooien wilde ik gaan bellen hield het op. Ben weer helemaal beurs, last van mn rug, buik en ribben. Vanmiddag cardios voorbeeld gevolgd en met ster maar een kerstfilm gekeken ? ik snap dr helemaal niks van hoop niet dat ie me elke week nou zo af gaat ranselen ? ben kapot ? 
donderdag heb ik ook weer controle we lopen steeds aardig samen op hihi. 
Gaat het eten al wat beter?

Ja eten gaat gelukkig beter... 

Wat vervelend dat je zo'n beroerde nacht had zeg, die breken je op of niet
Had laatst s nachts ook veel last van harde buiken, iedere draai erg gevoelig en ik kon natuurlijk mijn draai niet vinden in bed
Had je echt pijn die afzakte en terugkwam?

VK zei dat een te volle blaas s nachts ook voor krampen kan zorgen door de extra druk op de baarmoeder

Hihi nee pies genoeg ? nee het voelt alsof hij probeert te draaien en paniek krijgt ofZo, hij trapt dan zo wild om zich heen dat ik harde buiken krijg en omdattie dan zo lang aanhouden krijg ik er een soort van heftig weeengevoel bij. De vorige keer voelde ik hem echt draaien en paste het net aan. En nu lukt het denk ik niet meer en heeftie paniek denk ik. Volgende keer bel ik denk ik wat sneller de vlk, want ben gewoon echt bont en blauw vanbinnen. Vind het ook zo zielig want hij lijkt echt stress te hebben. Vooral omdat hij eigenlijk altijd wel rustig is. 

we zien het hopelijk dodag wel ? hij lijkt nu wel tevreden ❤️ 

haha... hopen dat die tevreden blijft liggen,  ik voel het af en toe ook draaien, dan ligt die volgens mij met de rug naar mijn buik toe want dan wordt mijn buik ook knetterhard haha
ik weet ook niet of de VK iets kan betekenen in deze 'paniek' situaties... de baby krijgt natuurlijk minder beweegruimte

hebben jullie een voorgevoel wanneer die komt.
IK heb niet het gevoel dat het deze week wordt haha,nergens op gebaseerd haha.. gewoon een gevoel!

Nja het is meer dat ik de angst had omdat hij echt uren wurmt en het echt heftig zeer doet. Mn dochter schopte gewoon de ganse dag ? was toch anders hihi. 
achja we zien wel vind het sowieso lastig, je ziet t kleintje niet. Geen idee of hij happy is ?
ik begin ook steeds meer twijfelen ik ga ervanuit dat het weer 41 wk duurt hihi dan valt het hopelijk mee ?
Grootste deel bevalt niet voor de 39 wk ? 

Terug
Bovenaan