Oktober 2020❤️

Ja blijf ook zoveel mogelijk thuis hoor... Wil liever niet iets oplopen ... Maar vind het al lastig dat ik hele zwangerschap al last heb van opgezet slijmvlies in de neus

Ooh last van slapen is herkenbaar.. zo wisselend per nacht.. gisteren 5 uur wakker, vanochtend gelukkig later maar regelmatig even wakker ivm pijnlijke buik of rug.. pfff.. je weet niet meer hoe je moet liggen.. af en toe nog lekkere krampen tussendoor.. heb s avonds nooit geen zin om te slapen haha

Geweldig verhaal hoe je er de vorige keer mee omging Haha... Je hebt echt alles geprobeerd Samson

@Samson @cardiozuster
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje wat dat aangaat.. Ben benieuwd wat de maatregelen gaan zijn vanavond. Ziekenhuis waar ik ga bevallen is al gewone zorg aan het afschalen en twee OK's zijn inmiddels gesloten. Heftig allemaal! 
Vannacht alleen maar aan het spoken geweest,  van half 3 tot 5 wakker geweest, zelfs omdat ik honger had.. En de rest van de uurtjes onrustig, draaien, wakker, slapen pfff.. Mn lichaam (en mn hoofd) is zich denk aan het voorbereiden! 
Ik heb ook alleen s ochtends een verstopte neus, gedurende de dag niks.. Ook al vanaf begin zwangerschap.

Maar houden ze je wel op de hoogte over de hoe of wat?? Of is het een gevalletje je hoort het bij ons wel?? We twijfelden eerst nog wel een beetje over de kraamvisites, of indd wel of niet op schoot/aanraken etc. Hebben nu wel de knoop doorgehakt en besloten om het alleen op opas/omas/broer/zus te houden, en in ieder geval de eerste maand geen aanraking of te dichtbij hoe suf het ook is. Raambezoek vind ik vreemd en kan ik ook niet veel mee ? krijg er iets teveel een lion king gevoel bij ?? 
ben benieuwd hoe het allemaal weer verloopt. Wat mij betreft vind ik de maatregelen zelf meevallen, een beetje het sufferdje van europa.. ??
wat dat betreft wel fijn kraamtijd in de periode van huisarrest (als je niet teveel aan de risicos denkt). 
dreamer ben je veel aan het spoken omdat je je zorgen maakt om de kz? De corona?? Of de kwaaltjes?? 

ja de verstopte neus begint vaak voor de nacht bij mij en eindigt 's ochtends haha.. overdag geen last, gek lijf heb je met zo'n zwangerschap! haha
haha lion king gevoel.. das een goeie haha
Ik zie mezelf al voor het raam staan, deuntje eronder haha
ja wij houden het eerst ook bij familie denk ik, misschien niet op schoot
de photoshoot laten we denk ik wel doorgaan, wat jullie laatst zeiden die kan natuurlijk prima op anderhalf meter foto maken van zo'n kleintje, dan doet ze maar mondkapje voor ofzo.. maar ik weet ook niet hoe ze er zelf in staat de fotograaf
er is voor thuis niet veel veranderd, alleen nu max 4 personen in huis ipv 3 mogen uitnodigen

@Samson
Nou de ks gaat sowieso door, is niet iets wat ze nog even kunnen uitstellen.. Hoe en wat in ziekenhuis zelf zal ik gewoon die dag wel meemaken...
Waren vannacht meer kwaaltjes dan onrust over corona /ks, althans wellicht onbewust maar goed vannacht op naar een beter nachtje. Moeten we nu allemaal nog van profiteren eigenlijk hè ?
Wij hebben het ook over kraamvisite gehad, eerste 3 dagen ben ik toch in ziekenhuis en daarna willen we alleen directe familie en beste vrienden laten komen mondjesmaat.. Bij geen klachten en op de voorwaarde dat ik me fit genoeg voel. Denk alleen vasthouden door moeders en zussen. 
@cardiozuster ja zou indd zo'n shoot ook gewoon door laten gaan, fotograven passen zich vast aan door indd mondkapje te dragen en afstand te houden. Toch waardevol die foto's als je ze graag wilt!
Hakuna Matata ? nee ook geen raamvisite voor ons hor!

Haha mijn nachten zijn om de nacht goed/slecht.. gisteren goed, vannacht kort dus ik kijk uit naar komende nacht haha
Kraamvisite en vasthouden is ook lastig hoor...vind dat nog een beetje lastig en mijn vriend ook...
Bij familie duurt het sowieso al even voordat iedereen is geweest als er maar 2 per dag mogen bovenop onszelf... 5 broers totaal..en opa en oma's die meerdere keren willen komen ben je al zo een week verder ?
Nou ja dat is het ook, die foto's zijn een mooie herinnering.. tegen die tijd maar contact opnemen met fotograaf hoe ze er zelf ook in staat.. hoef geen Photoshoot vanachter het raam dan stellen we het wel uit tot de kleine wat ouder is

Gisteren krampen s ochtends, rest vd dag rustig.. soms snap je ook niks van dat lijf Haha... Morgen wéér controle VK.. gaat nu wel snel dat je weer moet haha

Ah zal toch best moeten kunnen de fotos?? Mondkap op, viziertje en handschoenen ✌️ 1.5 meter 
ik heb eindelijk een keer 6 uur achter elkaar geslapen zonder piesen ??dochter ook een hele nacht niet getreitert ??? weet niet wat me overkomt. 

ik werd vanmorgen wakker met veel krampen en gerommel, trok ook weer weg na een uurtje. Het werkte ook niet mee dat mn dochter de baby op haar manier wilde “aaien”. ?

haha lekker genieten van die 6 uur slaap! 
Dat had ik laatst ook toen ik om 8 uur wakker werd 's ochtends en me ineens bedacht dat ik er niet 1x uit was geweest 's nachts.. haha.. hoe snel je daar ook aan went haha

haha wel heel lief van je dochter! :p

ik denk dat het vanaf volgende week echt spannender wordt, als we in de 39e week zitten, dan zit je gewoon bijna tegen de uitgerekende datum aan! :O

Terug
Bovenaan