Oktober 2020❤️

nou net weer bij VK geweest en bloeddruk was 120 en 130 systolisch dus i.i.g. lager dan gisteren.. Maar mijn klachten verbeteren nog niet, als dat echter wordt moet ik weer aan de bel trekken! Als het zo blijft mag ik het accepteren, als het erger wordt zou het kunnen passen bij een bloeddruk die geleidelijk aan toch stijgt.
Gisteren lag de kleine nog mooi ingedaald (al enkele weken) maar blijkbaar is die er in de afgelopen 24 uur ook nog uitgefloept! Dat verklaard waarom ik vanmiddag zo'n last heb van mijn buik en ik me wat kortademiger voel haha... hij ligt enorm hoog nu... Ze zegt hij of zij floept er wel weer in! haha dat hoop ik dan maar
Hopelijk morgen een betere dag! Hopelijk geen bevaldag, vriendlief is jarig haha

haha dat was vast een traan momentje! Misschien mooi op tijd voor de andere kleine komt, de ene uit de luiers en de volgende kan er weer in! :) Hoe oud is ze?
Gelukkig komt je man snel thuis... herken je de buikpijn van de vorige keer? Voorteken misschien?

Ieeeek! Ik had dit keer nooit gedacht.. en dacht zelfs dat ik niet ovuleerde gezien ik geen piek heb gevonden afgelopen maand. Totdat ik 2 dagen geleden beetje gevoelige zware borsten had en ik dit niet  herkende van mijzelf. Ik had geen idee wanneer mijn nod was het was of  nu ongeveer of over aantal dagen. Gisteren nog een streepje alleen te zien in de zon. En vandaag een plusje op werk ? en omdat ik dat niet kon geloven toch maar CB digitaal gepakt. Zo onwerkelijk. Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen maar 1-2 weken! 

@cardiozuster wat een ellende zeg.. Hoop dat het niet erger word voor je! Dit klinkt al naar.. Wat gek dat de kleine weer omhoog is gaan liggen, maar dan zal er inderdaad  ook nog genoeg ruimte zijn om weer in te dalen.  Jezelf goed in de gaten houden! Moet zeggen dat eten mij ook minder smaakt hoe verder ik kom in de zwangerschap... 
@Samson wat fijn dat je dochter een stap verder is in haar zindelijkheid ! Snap best dat dit een mijlpaal is om te vieren! hoop dat het morgen beter gaat met de buik & rugpijn!
Vandaag in zkh alles doorgenomen, bloeddruk was perfect en ze ligt nog lekker eigenwijs in stuit. Inmiddels al zo ver ingedaald dat ze ook niet meer gaat draaien hoogstwaarschijnlijk. Volgende week nog laatste controles.. Spannende tijden voor ons allemaal!!!

Wat bizar!!! Heb ik nog nooit gehoord dat ze weer omhoog kunnen floepen ?weet wel hoe het voelt dat ze te hoog liggen had ik ook met beide. Hij is nu net eindelijk ingedaald, maar eigenlijk vanaf 20 wk bij beide veel last met maagzuur, uiteindelijk kortademig. En desondanks dat ze dalen liggen ze nog hoog. Vlk snapt ook niet hoe dat precies kan wel dat ze allemaal zeggen jemig wat ligt dat kind hoog ? vooral als ze erg bewegelijk zijn helpt het soms als je met je armen gebogen achter je hoofd houd ?niet comfi maar ademen is ook wat waard? maar terug naar jou! Ben je nog steeds zo beroerd? ? alvast gefeliciteerd met je partner!!
@dreamer eigenwijs is ook wijs ?? wat fijn dat alles is gefinetuned. Hoe voel je je erbij?  Meiden t word tijd om de kindjes te gaan knuffelen ? om in mn sentimentele bubbel te blijven bah ?

wat je zegt, ook nooit eerder gehoord maar tis echt gebeurd!! haha  ff gegoogled, schijnt wel meer te gebeuren, dat zei de VK ook
ik moet nu alleen bij vliezen breken gaan liggen totdat ik weer weet of de kleine is ingedaald.
Gelukkig vandaag beter geslapen... wel snel achter de adem, dus die kleine zal wel nog niet goed liggen haha.. voel me ietsje beter dan gisteren, hopelijk blijft dat zo..

Hoort dat bij de laatste fase zwangerschap? Minder trek aan eten...??
Gister weer op die weegschaal gestaan bij VK, halleluja 80 kilo (normaal 63-64), nog nooit zo zwaar geweest haha

Wat spannend Dreamer! Komt nu wel heel dichtbij!! Voel jij je verder nog goed??

Jeetje Samsonn... dat kortademige is herkenbaar, maar ze liggen bij jou dus steeds zo hoog.. pffff...  bedankt voor de tip, die ga ik onthouden, heel logisch eigenlijk! haha

haha nou van mij mag 't! Kom maar op met die bevalling!

Ja ster bleef echt tot 41 wk zo liggen maar die had ook altijd 1 been opgetrokken ?? die schopte ook altijd richting me longen. Heb echt veel gehuild op het end ?  deze is wat zachtaardiger deze is meer van het schuiven en zit meer te klieren bij mn ribbenboog, is eerder irritant en een wat smeriger gevoel ? heeft tot vorige week wel zo hoog gezeten als ster. Daarom eet ik nu juist vet veel ?? ik ben de afgelopen week echt een goeie kilo aangekomen ?? bij de eerste 10 kilo nu kom ik denk ik aan 12 kilo. Ben ook nog nooit zo heavy geweest voor mijn doen ? maar na de bevallingsweek vliegt er al een heel stuk af ? uiteindelijk 5 kilo zwaarder vorigekeer. Die kreeg ik er ook echt niet af. Dus ben wel benieuwd. maar vliezen breken hoeft niet altijd! Lees je der ff op in, soms moet het, maar meestal is het alleen om het proces te versnellen! Liggen op je rug kan hels zijn.  Ik kon juist niet actief en heb het grootste deel op mn zij. Gelegen, maar plat op mn rug werd ik echt gek van. Gaan jullie wat leuks doen met de verjaardag?

Terug
Bovenaan