Oktober 2020❤️

haha klopt, dus daarom is mijn gevoel nu ook van niet
ik las de eerste vaak zelfs na de uitgerekende datum, ook al ken ik er ook genoeg die vroegtijdig zijn bevallen dus volgens mij is dat ook geen wetenschap!

je kunt natuurlijk altijd de verloskundige vragen of ze stress ervaren!

als je er echt flauw van bent dan moet je veel wandelen las ik vandaag in de philips app haha.. of andere spannende dingen met je man haha

Ik had voorheen altijd het gevoel dat ik voorbij de 40w ging, maar dat is niet meer van toepassing ? merk dat het lichamelijk nu wel zwaarder word, vooral s nachts veel last van mn bekken dus echt lekker liggen is er niet meer bij. Maar goed wij kunnen al gaan aftellen!
@Samson lijkt me een vervelend gevoel als je het idee hebt dat de kleine man in paniek is! En zo beurs lijkt me ook pijnlijk.. Hoop voor je dat de VK je donderdag gerust kan stellen..
@cardiozuster dat draaien herken ik wel in combinatie met harde buik.. Soms ligt ze dan echt niet prettig en ga ik gewoon even lopen en schudden met mn buik haha.. 

Pff vieze dingen doen met mn man ?? moet er niet aan denken ?? hihi met mn dochter was ik het echt zat, hield veel vocht vast t was 40 graden, en was zo enormmmmm hormonaal. Ik heb toen van alles geprobeerd om de zut op te wekken ?? nou niks werkte! Heb zelfs een stuk met de vierdaagse meegelopen met die pleurishitte ? NIKS!!! Alvast proberen te kolven, liep elke dag nog 10000 stappen, ananashart eten, vrouwenmantel thee, homeopathische bolletjes, heel hard over hobbels fietsen, seksen, touwtje springen, NIKSSSSSS
Dit keer berust ik me der maar in dat t knulletje vanzelf komt ??
@Dreamer buik schudden ??

@Samson hahahaha jouw verhaal hilarisch... Seks in combinatie met die buik lijkt me niet echt een topcombinatie nee ? dat stellen we nog even uit hahahah!
Hoop dat het vanzelf op gang komt en een beetje snel voor je ;) 

Heb niet zoveel haast deze keer merk ik ?? denk omdat ik weet welke uitputtingsslag eraan komt hihi ? ergens ben ik super ongedurig en heb ik er helemaal zin in, maar ergens denk ik oei wat een gemieter waar moet ik mn dochter laten? Hoe ga ik in godsnaam stiekem bevallen als het bijv snachts is?? Overdags word ze opgehaald door oma, maar om dr nou op voorhand wakker te maken bij de eerste beste wee ? of wat nou als oma de telefoon niet hoort ? 
ik maak me weeres druk, laat het mn man maar uitzoeken ?

Ben jij dr een beetje klaar voor dreamer?? Voor jou zal het ook niet lang meer duren! Was jij eind okt uitgerekend? Men! Wat een malligheid 

@Samson ja die logistiek met je dochter komt er bij jou nog even "bij" snap best dat het je bezig houdt.. Je wilt toch dat het zo rustig mogelijk verloopt. Wil je thuis bevallen?
Ik ben er wel klaar voor, slaap slecht door pijn in mn bekken.. dus wat dat aangaat mogen ze het naar voren schuiven ? was 23e uitgerekend dus nu 38w3d
Helaas wel beetje onzekerheid met de corona (heb ik een privé kamer? zo niet mag mijn vriend niet blijven in zkh... Ook nu zo weinig mogelijk de deur uit,  niet ziek worden!) Brengt wel wat onrust met zich mee.. 

Heel herkenbaar ja! Vooral nu die corona echt weer hard om zich heen grijpt! 
wil indd weer thuis bevallen, ik haat het ziekenhuis en denk ook echt niet dat. Ik me daar kan ontspannen of los kan laten. 
en indd hoe loopt het met die enge corona! Brr ik denk wel dat ze extra maatregelen treffen om die kleintjes en jullie buiten schot te houden, net als wat cardio al schreef laatst van hup bij vermoeden al doorschuiven of isoleren. 
merk dat ik ook echt mezelf aan het voorbereiden ben om niet meer de deur uit te hoeven (indd niet ziek worden niet nuuuu!!) ik pomp ook iedereen in dit huishouden vol vitamines en probiotica ? bottenboullion (zo smerig), visolie (wederom smerig) en kurkuma (mochtnik blijkbaar niet hebben oeps!). Maar ff aan huis kluisteren en weinig contact ?

Terug
Bovenaan