Oktober 2020❤️

Zag net op t nieuws dat er minder vroeggeboortes zijn sinds de corona ? waarschijnlijk door dr rust en handhygiëne ?? denk dat we lopen tot 42 wk cardio

Haha

Hoorde dat ook al van de fysio.. omdat zwangere vrouwen door het thuiswerken meer rust hebben kunnen nemen tussentijds

Dat ging voor mij niet op haha

Moet zeggen collega is vorige week bevallen met 35 weken terwijl ze tot 36 weken moest werken.. geloof wel dat hoge werkdruk en weinig rust daar invloed op hebben

Is echt zo! Merk dat zelf ook wel. Hogere werkdruk heeft dit keer ook meer klachten gegeven in vergelijking met vorigekeer. Denk vooral in de “vitale” beroepen daar veel stress bij komt. 
pff maar 35 wk is wel heftig! Hoop dat alles goed is met dr. Wel bizar dat je je hele verlof met de baby hebt 16 wk ?

Haha ja klopt.. ik mag straks nog eerder werken dan haar en haar kindje is ouder als ze terugkomt op het werk.. haha maar gaat allemaal goed gelukkig
Maar lijkt me enorm schrikken pfff
Ben wel blij dat ik nu ff niks mag en hoef hoor... Ook al zit ik mezelf soms best vaak in de weg.. dat ik denk wil graag mezelf weer zijn met meer energie.. hele zwangerschap al vermoeidheid pffff

Oh wauw zo herkenbaar.  Merk nu vooral dat ik een hoop wil maar net niet echt kan ? gister gefietst met ster achterop, ze wilde zooooo graag “fietselen”. Het fietsen gaat prima naar continu piesdrang niet te zuinig. Wil ook graag met drbin het bos wandelen maar echt lopen lukt niet zo best (nog steeds snel last van mn rug) en piesdrang. Wat dat betreft was het de eerste keer wat toffer kon allee gewoon doen tot het end. En nu ook weer ga ik op tijd naar bed, maar benn gewoon te onrustig om te slapen ? te moe om wakker te blijven, te wakker om te slapen ? had net een magnesium voetbad genomen vriendin zei. Dat dat goed werkte, goed voor je weerstand, energie gevend, en meer rust uit je slaap. Ben benieuwd ? ook onrustige benen en pijnlijke spieren zou het bij helpen maar dat heb ik verder niet echt, en dan zou je een heel bad moeten nemen.  We gaan het beleven... slaap lekker allen ?

Haha nou hier weer vroeg wakker... Zal wel onbewuste onrust zijn... Of zoiets want ik denk nog vrij weinig over de bevalling na behalve s nachts als ik een poosje wakker lig... 

Hihi horrornacht. De hele nacht maagzuur gehad. Lag ik eindelijk te slapen om 5.30 gaat die pokken wekker van mn man. Lig ik weer te slapen staat dochter naast me.. MAHMA JE MOET NAAR DE BABYDOKTER!!!  Net maar weer een vracht maagbeschermers gehaald ? controle was goed ? hij was toch wat bijgekomen, zal waarschijnlijk wat kleiner zijn als zn zusje maar dat is eerder zn bouw, moest er rekening mee houdeb dat er een goede kans was dat ik weer overtijd loop ??
hoe laat moet jij cardio?? 

oh hoe gokken ze dat zo dat je overtijd gaat lopen? Je bent net zo ver als mij toch? Kan nog veel gebeuren in 1,5 week tijd! haha ah wat lief, babydokter! haha hebben ze een echo gemaakt? ik moet om 15.45u ;)

Terug
Bovenaan