Oktober 2020❤️

Ze vergelijken veel metingen met die van Sterre, ook de groei etc lijkt voor het grootste deel overeen te komen. Ze zeggen ook dat de kans groot is dat de manier waarop je moeder is bevallen ook op jou v toepassing is. Nou moet ik zeggen dat dat lsng niet bij iedereen zo is, en er zoveel factoren zijn die dat beinvloeden. Maar in ons geval ? mijn moeder kreeg ook een zoon en een dochter. Dochter flink overtijd ? snelle bevalling. Beetje gerommel, weeenstorm en hop alles binnen 3 u geklaard. Als het nu ook hetzelfde zou moeten zijn zoals bij mn “broer”. Zal het rond de 40 wk op dezelfde manier moeten gaan ? ook mn broer was tenger op t end vd zwangerschap. Dochter was feestelijk mollig, dat was ik ook ??ik pin me hier zeer zeker niet op vast maar het zou grappig zijn ? hoe ging het bij jou?! ?

Haha watt grappig dat het zo overeen komt
Nou mijn moeder was 9 dagen overtijd met mij haha maar ik heb allemaal klachten die mijn moeder nooit had tijdens de zwangerschap dus op dat vlak komt nog niks overeen
Controle was goed! Bloeddruk goed en gelukkig weer ingedaald haha

Mijn vriend riep laatst al het wordt de 16e
Nu riep die vandaag, vannacht komt het haha.. maar toen zei ik doe je dit expres omdat je al tijden de 16e roept? Toen zei hij oh niet over nagedacht nu haha.. even kijken of hij zo goed kan voorspellen.. ik geloof er nog niet in haha

Hihi heeft hij iets bijzonders met de 16e??? Ben benieuwd ?? 
wat goed en fijn dat je bloeddruk goed is en je kleintje weer omlaag is gegaan! 
heb je het gemerkt? Of gaat de 2e indaling steekvrij ? man man man mijn kleine vriend steekt gedurig ??

Oeh trouwens de zwangerschap staat los vd bevalling had ik begrepen. Soms ist allebei of 1 vd 2. Maar dacht datbhet meestal de draagtijd en de bevalling vooral overeen kwamen

Haha nou wel krampen gehad maar merkte vooral dat kortademigheid afgelopen weekend al beter was.. meer ademruimte haha.. maar volgens mij hangt de buik ook wel wat lager deze keer.. lastig bij jezelf te zien haha... Maar vandaag sowieso meer lichte krampen af en toe.. lichaam bereidt zich voor op wat komen gaat ???

Oooh nou we gaan het zien.. me schoonzus was 5 weken te vroeg, me neefje 1,5 week te vroeg en nichtje iets over tijd.. dus die klopt niet.. van me andere schoonzussen geen idee eigenlijk

Jij nog zussen of schoonzussen waar die logica ook klopt??

Was je partner op tijd? Schijnt ook mee te tellen ? mijne. Heeft geeeeen idee. Maar schoonzus heeft andere mama als dat jij hebt, nichtjes twijfelgeval ? telt voor een halve punt. Nee ik heb alleen een broer. Schoonzus beviel ook alle 3x veels te vroeg weet niet of haar moeder dat ook had.  Heb net wel gegoogled hihi kwam op een forum met veeeeel reacties 2/3 zag echt wel duidelijk gelijkenissen. 1/3 totaal niet. Ik vind dat soort onderzoekjes wel grappig. Ik had het er toevallig laatst met mn moeder over en toen kwamen wij er dus achter dat we ook echt veel hetzelfde hadden. Allebei overtijd in een hittegolf bevallen binnen 3/4uur van een mollig meisje bijv ?

Mijn vriend was 3 weken te vroeg.. dat hebben we ook niet gered haha.. t gemiddelde van 3 weken te vroeg en 9 te laat is dan komende weekend ongeveer Haha
Oh maar het is idd grappig.. mijn schoonmoeder verteld ook niks over haar zwangerschappen of bevallingen .. vlgs haar weet ze dat idd ook niet meer
Me moeder daarentegen weet heel veel dus enorm contrast haha
Chinese kalender ook al opgezocht voor geslacht, das ook zo'n 50/50 dingetje haha
Nou de eerste gok klopte niet, geen baby vannacht.. wel meer krampen vanochtend dan anders ..

Zielig nieuws ontvangen vanochtend, mijn 10 jarige hond heeft tumor.. over twee weken opereren mits ik dan zelf niet aan het bevallen ben maar dat weten ze..

De dag is nog niet voorbij Cardio tis nog 14 uur de 16e ?? die chinese kalender klopt bij ons wel ? en die chinezen staan bekend om wijsheden hihi. Altijd leuk om te praktiseren over deze dingen. Vind het zo knap dat jullie het gewoon niet weten! Ik werd met 16 wk gewoon helemaal gek ? niet omdat het geslacht uitmaakt maar meer omdat ik een gestoorde controlefreak ben. 

ahh wat erg!!! Arm beesie ? he garrie das een donkere rand in de kraamtijd zeg! Is hij er erg beroerd van? Sterkte ?

Terug
Bovenaan