@Samsonn.. haha ja wordt nu ook wel nieuwsgierig hoor, rest van de zwangerschap had ik dat niet zo haha... maar nu wel.. maar komt meer omdat we nu zo dichtbij zijn denk ik dat ik wel eens wil weten wie ik bij me draag al die maanden!
Nee hij is er niet ziek van, zag toevallig een bultje groeien van de week en hij moest prikjes hebben dus meteen gevraagd, ze hebben biopt genomen en daar kwam het uit.. Ze dacht aanvankelijk dat het waarschijnlijk wel meeviel toen ze dat afnam, dus ik hoop nu dat ze dat ook vindt na de operatie
Wel grappig dat de chinese kalender bij jou goed is uitgevallen! Bij mijn collega heb ik gecheckt want die was 2,5 week na mij uitgerekend en daar klopte het niet geloof ik, moet alleen haar leeftijd nog ff voor de zekerheid checken haha
wow maria, dat is snel!! Binnen 2 uur!!! Jeetje zeg... je zou bijna denken dat gaat te snel!
oh Mama Lou wat spannend de uitgerekende datum is in zicht!!!
Ja die nachten zijn soms niet leuk, eindelijk na 2 slechte nachten nu 9 uur geslapen vannacht! m'n vriend klaagde al over m'n gesnurk maar wilde me niet wakker maken! haha
Gaan ze ook evt. niet strippen? Dan doen ze toch ook wel vaak in de 40e week? Of bekijken ze dat pas bij de volgende controle?
Ik wil wel zeggen naaien, dat doe ik zelf ook haha maar zelfs daar heb ik de puf niet voor haha! moet nog steeds aankleedkussenhoesjes maken haha... ik heb gelukkig ook wat gekocht!
Netflix tips, die kan ik zelf ook wel gebruiken.. Deze week Kissing Booth 1 en 2 bekeken... beetje niet nadenken films haha. Voor de rest kijk ik nu weer crime documentaires want heb zoveel films gezien de laatste 2-3 weken haha.. voor de afwisseling! Ik zit te wachten op kerstfilms maar die komen pas in november!
jaaaa Dreamer!!! Gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws!! 3 kilo is hartstikke mooi start gewicht! Hopelijk gaat ze snel drinken!! Hoe komt dat ze dat nog niet zo goed doet? Lekker van genieten met je gezinnetje!! en hopelijk een vlot herstel van de keizersnede, gelukkig ging die snel voorbij maar vervelend van de naweeen!
Ratched heb ik idd ook gezien !!
Ik wou die verpleegkundige serie wel eens zien, lekker ouderwetse zusters met rare denkwijzes in dat gekkenhuis haha
Ik zit ook te wachten op The Crown maar is ook allemaal november haha, dan is de kleine er al! Misschien kan ik die kijken tijdens het voeden 's nachts! haha