Oktober 2020❤️

Ik heb echt een heerlijke dag ? heb zowaar 6 uur geslapen ? dochter stond naast mn bed om 6u, mama als jij me nou effe helpt met plassen, mag jij daarna weer slapen als je dat wilt ? dat hoefde ze geen 2x te zeggen. Allebei ff gepiest, kind met een ontbijtkoek geïnstalleerd naast me ? ondertussen noemt ze het “familiebed”. Zij lekker dr kindertv gekeken ik nog lekker 2 uur gesoezeld ? samen de bedden verschoond, tostis gemaakt. En ineens stond mn man er onverwachts om 12u, klusje was uitgevallen. Daarna gezellig met zn 3en “gespeeld” op het kleed. Zo gaan we ff naar het bos, nog ff lekker met zn 3tjes ❤️ zo grappig ik vind de ene dag echt hels, andere dag is super fijn. Iets met hormonen denk ik ?

haha bij mij ook erg wisselend.. vandaag ook een goede dag haha!

ooh wat een heerlijk dagje is dat zeg! Klinkt goed!! Wat een lieve dochter ook vanochtend :D

Hihi dat zijn fases ? ene dag is ze echt super lief en hoef ik niks te vragen of wattan ook. Andere dag staat ze heledag over mn grenzen te trappen. Ze voelt dat dr broertje snel komt denk ik ?

Ik ook wel hihi aan de ene kant is ze echt een poppenmoedertje. Zal me niet verbazen als ze zich met de verzorging zal bemoeien. ze zegt ook ohhh de baby in bad, ik wil helpen! Schone luier! 
anderzijds is ze best jaloersig ?en is delen nu niet echt haar sterkste punt. Laat staan als broer de halve dat straks aan de borst zit.

haha... tja ze zal het toch ook moeten leren! Beetje goede kraamverzorgster zal haar denk ik op zoveel mogelijk andere momenten zoveel mogelijk erbij betrekken

Ja en het scheelt dat papas nu ook langer verlof hebben. Heb voor de kraamweek ook een mandje gemaakt met voor elke dag een cadeautje of activiteit. Zodat er elke dag ook echt gericht ff wat met haar gedaan word. Dus hoop dat ze op die manier niet het gevoel heeft ineens geen aandacht meer te krijgen.  

Terug
Bovenaan