Oktober 2020❤️

Ja Ratched heb ik nu ook opgezet! Vind 'm soms wel wat luguber, maar dat ligt ook vast aan mij haha. Ben niet zo'n held in dat opzicht.
@Samsonnn goed idee van dat mandje! Ik heb ook gehoord dat het werkt als je zegt dat haar kleine broertje dat heeft meegenomen vanuit je buik. Dan zijn ze blijkbaar iets minder jaloers zodra hij er eenmaal is. 
Wij staan op het punt lekker naar het bos te gaan. Wandelen is iets wat ik opzich nog best goed trek, mits het niet te lang is natuurlijk. Een extra tas met kleren mee achter in de auto want je zal natuurlijk net zien dat ik daar sta met gebroken vliezen midden in het bos... Hahaha!
Jullie ook nog een lekker dagje meiden! Ik check vanavond nog even in. 

Slim! Dankje voor de tip!! 
hebben gister ook echt genoten van het bos. Wilde vandaag ook maar lig nog steeds in bed, ben doodmoe en het rommelt ? zal wel niet doorzetten dus waarschijnlijk gewoon een stomme dag. 
geniet ervan!!

Oooh Balen... Gisteren teveel gedaan? 

Veel plezier in het bos Mama Lou! Slim die extra kleren

Wandelen verschilt bij mij per dag.. vanochtend met de hond enorme druk op het bekken, gisteren prima gelopen.. sowieso vandaag eigenlijk al anderhalf uur continu krampen onderin de buik..ze worden niet erger maar zakken ook niet af... Voorweeen? Voor iemand herkenbaar
Heb wel vaker even krampen maar die zakken toch sneller af..

Nja kunnen voorweeen zijn, en voorweeen kunnen eeuwig duren en al weken op en af komen. Had gelukkig bij Ster het alleen de laatste 2 wk. Heel onregelmatig en hield nooit echt lang aan 1 a 2uur. Maar dat verschilt volgens mij enorm per persoon. 

nog steeds?? 

nou duurde nog even nadat ik poste... vanmiddag weer even kort.. heb het wel vaker af en toe laatste weken maar blijf nu wat langer aanhouden... Ik denk dan 'nou zet maar door, 't mag!' haha  
me vriend z'n voorspelling is gister natuurlijk niet uitgekomen haha. hij gokt nu op dinsdag! :p Ik zei al ik gok op de datums de 20e of 2 november haha... dus ben benieuwd haha... Morgen al 39 weken!! YESSS!!

hoe voel jij je nu, al wat beter?

Hihi rommelt nog steeds, vooral als ik rustig zit of lig. Maar gezien mn dochter vandaag super draak is ben ik bang dat het zo wegtrekt ? zal wel een mindfuck zijn vind het ook te vroeg had me net weer ingesteld op wk 41 ? 

Aaaah! We maken onszelf zo gek! 
Hier ook weer na het lopen in het bos vanochtend flinke krampen waardoor ik echt moest gaan liggen. Ik kon er niet van slapen en ze leken met regelmaat te komen. Maar zoals ik inmiddels wel gewend ben zijn ze nu weer helemaal foetsie. Grrr.... Ik wil veel te graag. Mijn vriend word er ook al helemaal mal van hihi.

Terug
Bovenaan