Oktober 2020❤️

Nachtje geslapen en niks meer! Alleen rugpijn (stuit) en druk op de onderkant ?  
cardio 20 okt en 2 nov ligt best ver uit elkaar ??

Ja ik weet t .. maar gokken is leuk.. vandaag weer enorm rustig qua krampen.. lichaam is ook echt niet logisch maar dat schijnt voor jullie ook op te gaan

Ik had net het geweldige idee dat de baby volgende week wordt geboren als de klok wordt verzet ? om 5 voor 2 geboren worden ofzo en dan zit je ineens wéér op 1 uur.. een kind van de toekomst ? zit ik wel op uitgerekende datum haha

Vandaag ben ik uitgerekend, maar het is nog rustig...
Dochter kwam 12 dgn te laat, en toen had de vk de vliezen gebroken. Dus ga er vanuit dat het nu ook nog wel even blijft zitten.

Hihi baby vd toekomst ? iets in mij zegt ook overtijd, maar mn lichaam zegt anders ? ben zo moe en gammel ? bij dochter was ik echt nog fit tot het end. Vandaag indd ook geen krampen, wel de hele ochtend liggen slapen, zit ook echt af te tellen tot ik weer kan slapen bah ? allllleeeen maaar slapen ?

Hahaha ik dacht om 17u ook ik kan wel slapen.. nou voor een eerste voel ik me niet topfit tot het einde maar gelukkig wel beter dan een week geleden

Nou tis nu kramptijd geworden.. voor de variatie haha
Wanneer tik jij 39 weken aan Samson?
Oh wat spannend Gebruiker10066199!!  Hopelijk komt het snel

Wat een nacht vannacht. En ook vandaag weer een hoop gerommel. Morgen een afspraak bij de vk en dan even vragen wanneer we wat gaan doen mocht ze nog blijven zitten... Ik hoop stiekem dat ze het vannacht wel welletjes vind! ? Maar ach, met die hoop ga ik iedere nacht slapen en ze zit nog steeds lekker... 
Vandaag nog lekker uitgebreid mn haar gewassen, maskertje opgedaan, nagels bijgewerkt, gescrubd en gesmeerd. Alles waarvan ik dacht; dat zit er eerst voorlopig straks niet meer in! Echt een tip voor jullie om ook nog lekker een keer te doen!

Dinsdag jij 25-10, ik 27-10 ? 
ik doe dat altijd op dinsdag mamalou heerlijk! Didags gaat mn dochter naar de psz, doe ik snel een ronde door het huis. Uurtje epileren, scrubben, badderen,  maskertje, ff de dittedatjes ? nageltjessss ? en tegenwoordig ff uurtje liggen ? nu de laatste week sowieso elke avond ff in bad vind mn rug fijn ? durf ook niet zo goed alleen te zijn als ik in bad ga ? met rugpijn kom ik dr zwat niet meer in of uit. Ik heb soms te doen met mn wederhelft ?? pff scheren vanonder is ook zwat niette doen of de benen en teennagels lakken meine gute ? 

Haha hallelujah ladyshave en heel vaak overal langs gaan... 
Hopen dat je wat wijzer wordt morgen bij de VK mama Lou

Slaap lekker of juist niet haha

Terug
Bovenaan