haha errug vervelend dat ze afbellen Samson! Welke kerstfilms staan paraat?
ja dat analyseren is erg leuk maar ik vind het bij mezelf die krampen nogal erg onverwacht en sporadisch.. ene keer langdurend, andere keer kort.. vanochtend erg actief kindje dat ik denk, kom je er nu uitzwemmen want die benen gaan zo op en neer haha... en dan nu lekker rustig met af en toe een schopje hier en daar haha..
Vriendlief hier is ziek geworden gisteravond.. keelpijn dus hij laat zich morgen even testen voor de zekerheid dus liever nog even geen baby tot die uitslag bekend is! haha
wat fijn Mama Lou dat je iets hebt om naar vooruit te kijken! Wat een activiteit ook op de zaterdag mbt strippen.. volgens mij is mijn vk in het weekend alleen bereikbaar voor vragen en evt. bevallingen haha...
volgens mij strippen ze ook niet vaak voor de uitgerekende datum... volgens mij willen ze het juist toch allemaal zoveel mogelijk laten bepalen door het lichaam zelf (tenzij je die 40 weken passeert..) Ik zal donderdag ook eens vragen wat het plan is als ik 40 passeer, ben dan 39+4 maar heb al wel een afspraak voor 40+4, mss dat ze dan wel strippen als ik toch controle heb?
vandaag verder wel goede dag, aangezien vriendlief ziek is mocht ik weer een keer zelf naar de supermarkt (dat doet hij anders de afgelopen paar weken), zo ff doekje door badkamer en dan ff koken!
Ik heb de truffelpepernoten in huis dus vanavond lekker op de bank!