Oktober 2020❤️

Pff weer zon lekkere rommelige veel wakker nacht ? mn buik voelt gewoon beurs van het draaien ? net ff lekker nog een uurtje geknuffeld met mn iets grotere mini mens, dat maakt vaak een hoop goed. Lekker kalm aan daggie vandaag. Zou vandaag allemaal lichtelijk gedwongen visite en onzin dingetjes hebben maar gelukkig bellen ze 1 voor 1 af. ? allemaal verkouden, oh wat vervelend ? nog een dag in pyama met kerstfilms ??? jullie een druk programma?? 

Heer-lijk geslapen hier! Ik was zo kapot van die nacht ervoor. En dus ook geen last van krampen o.d. gehad. Eigenlijk wel weer heel typisch vind ik. Hopen dat ik zo iets meer te weten kom met betrekking tot de komende weken. Ben gelukkig helemaal geen controle freak ? #weldus. We wachten even af

Gekmakend he! Ik had mezelf ook voorgenomen om me dit keer niet zo op te naaien. Want ervaring leert me dat 4 weken heeeeel lang kunnen duren en ik nu dus echt weer overtijd ga lopen. 
Toch bij elk krampje ?? nou hangt mn dochter al vanaf 7 uur strak op me heeb. 3e kerstfilm staat aan. Normaal kan ze nog geen 5 minuten op dr kont zitten. 
en betrap ik mezelf erop... zou ze iets voelen? Zou ze nerveus zijn? Weet zij iets dat ik niet weet ? hoezo neurotisch. Buik voelt nog steeds beurs en had echt fiks diarree vanmorgen (kan oprecht buikklachten zijn, maarrrr denk dan toch weer wie weettttt.....) moet ophouden hihi ik ga gewoon weer een suffe veels te lange dag tegemoet ?

Ja afschuwelijk! Net terug van de vk en zaterdag een afspraak om te strippen. Ben dan 41 weken. Verder alles helemaal goed en is de kleine net een slagje gedraaid om haar as. Haar rug ligt dus naar voren, als ik over mijn buik voel aai ik haar als het ware. Koppie ligt nog mooi ingedaald. En word er van de week een afspraak gemaakt om in te leiden voor die week erop, mocht dat nodig zijn...
Lekker dat ik nu wel naar zaterdag toe kan leven! Hopelijk gaat de tijd iets sneller op deze manier. Voor ik het weet is het natuurlijk alweer zo ver.
Ik ga er ook voor Samsonnn! Leuke kerstfilm opzoeken en lekker in bed met een kop thee en pepernoten (ik kon het niet laten...). Ontspannen geblazen. :)

Wat fijn om ergens naartoe te leven! (Klinkt trouwens heel deprimerend maar zo bedoel ik het niet ?)  ben ook wel benieuwd hoe ze bij mijn verloskundige erover denken. Zat de vorige keer ergens anders, daar deden ze het dus absoluut niet. Vind het zo gek dat ze daar allemaal andere afspraken voor hebben. Zat vd week een podcast te luisteren waar die nikkie plessen dr bevallingen in deelde. En die liet zich beide keren met 39 wk strippen en meteen opnemen met een ruggenprik das weer het andere uiterste ? zo bizar.
Ik spring straks na het bad ook weer op de bank onder mn dekentje en rara een film ??

haha errug vervelend dat ze afbellen Samson! Welke kerstfilms staan paraat?  
ja dat analyseren is erg leuk maar ik vind het bij mezelf die krampen nogal erg onverwacht en sporadisch.. ene keer langdurend, andere keer kort.. vanochtend erg actief kindje dat ik denk, kom je er nu uitzwemmen want die benen gaan zo op en neer haha... en dan nu lekker rustig met af en toe een schopje hier en daar haha..
Vriendlief hier is ziek geworden gisteravond.. keelpijn dus hij laat zich morgen even testen voor de zekerheid dus liever nog even geen baby tot die uitslag bekend is! haha  
wat fijn Mama Lou dat je iets hebt om naar vooruit te kijken! Wat een activiteit ook op de zaterdag mbt strippen.. volgens mij is mijn vk in het weekend alleen bereikbaar voor vragen en evt. bevallingen haha...   
volgens mij strippen ze ook niet vaak voor de uitgerekende datum... volgens mij willen ze het juist toch allemaal zoveel mogelijk laten bepalen door het lichaam zelf (tenzij je die 40 weken passeert..) Ik zal donderdag ook eens vragen wat het plan is als ik 40 passeer, ben dan 39+4 maar heb al wel een afspraak voor  40+4, mss dat ze dan wel strippen als ik toch controle heb?    
vandaag verder wel goede dag, aangezien vriendlief ziek is mocht ik weer een keer zelf naar de supermarkt (dat doet hij anders de afgelopen paar weken), zo ff doekje door badkamer en dan ff koken!
Ik heb de truffelpepernoten in huis dus vanavond lekker op de bank!

Wat leuk om te lezen hoe iedereen zit te wachten... Ik ben vandaag nog wezen baantjes zwemmen met de oudste (die is 11).
Ik moet bezig blijven, nou is dat niet zo moeilijk als je de derde verwacht?
Woensdag, op 40+3, controle. Dan kijkt ze of ik ontsluiting heb en ze kan strippen. Ik weet nog niet zeker of ik dat wil, kan dat natuurlijk zelf beslissen.

oooh wat spannend zeg... 
is er een bepaalde reden dat je niet zou willen strippen?
Ik heb me eerlijk gezegd niet zo heel diep in het strippen verdiept, ik weet alleen dat het zin heeft als je al een cm ontsluiting hebt volgens mij

Terug
Bovenaan