Oktober 2020❤️

Hihi alleen maar kinderkerstfilms. The grinch, polar express (grimmige film trouwens, vond em afentoe wat vervelend voor mn dochter), sjakie en dr choco fabriek, arthur christmas(stom). Hier ookalweer een zakkie choconoten erdoor oeps ? wat balen dat je vriend ziek is! Bah laat die baby maar ff veilig zitten ? strippen heeft indd alleen nut als je al iets ontsluiting hebt of je lijf er zo goed als klaar voor is. Net dat zetje. Sommige zien het als een interventie, verstoring van het natuurlijke proces. Maar volgens mij kan het niet veel kwaad vooral niet na 40 wk. 

Gebruiker, wat fijn dat je nog lekker druk aan de zwem bent hihi. 

Strippen doet ook niet altijd wat volgens mij...
maar dat geldt ook voor alle dingen die ze online adviseren, sex, pittig eten of veel wandelen, volgens mij als je lichaam niet al enigszins er klaar voor is, heeft het weinig zin.

Bij mijn dochter (2 jr nu) ben ik gestript op 41+4, dat deed niets. De dag erna heeft de vk de vliezen gebroken, toen was ze er binnen 4,5 uur. 
Als strippen niet helpt, kan je er gerommel van krijgen. Dat je onrustig wordt, slecht slaapt en er niets mee opschiet.
Ik vond het wachten de vorige keer zo lang, dat ik nu heb afgesproken dat ze met 41 wkn de vliezen mogen breken.
Wil alles zo natuurlijk mogelijk en liefst thuis bevallen, dat ging bij de andere 2 ook goed. Maar als ik wo. ontsluiting heb, graag. Ik vond het wachten tot bijna 42 weken heel slopend. Vooral omdat de oudste met 40+1 spontaan kwam. (Andere vader, dan schijn je t niet te kunnen vergelijken)

Hmm wist niet dat andere vader invloed had. Ik snap het ook, vond het vorige keer vooral mentaal opbreken. Nu echt lichamelijk. Moet wel zeggen dat ik dit keer de weken heel vlot vind gaan ? de dagen en vooral. Nachten duren eeeeeuwig maar als ik dan weer controle heb denk ik oh ja weer een week voorbij ? 

ooh die 41e week tot je 42 bent lijkt me ook verschrikkelijk! haha... dus ik snap na je ervaring van de vorige keer met 41+4 vliezen breken dat je nu zegt doe maar met 41 weken, vooral aangezien dat zo snel resultaat gaf!

Nja ze mag er niet veel over zeggen ? want zeker weten doe je het nooit ? ik vond het niet eerlijk vandaag ben ik precies 80 weken zwanger in mn leven ? vind het zon gek idee!! Ze zeggen oh tis zo kort maar het idee dat ik gewoon 80 weken zwanger ben geweest ??? natuurlijk niet achter elkaar maar toch ???? shocking... ben benieuwd hoever ik het schop ??
heb trouwens wel enorm dat mn huid trekt, ben echt een beetje bang voor scheurtjes ?als het zo is dan is het zo zou jammer zijn, zou het alleen jammer vinden zo op het laatste stukkie ? mn oude navelpiercing gat ding is wel helemaal gescheurd aan de binnenkant, bloed steeds (van buiten zie je niks das dan wel weer mazzel) alleen een bloeduitstorting. Meer ex navelpiercings die alle kanten op gebogen zijn? ? ben al blij dat ik dr al jaren geen sierraad in heb (dan wastie ontploft denk ik ???)

Terug
Bovenaan