Oktober 2020❤️

Nou meiden heb nog geen baby's gemist zo te lezen! moest even terug had een paar pagina's gemist haha..
Zit helemaal op een roze wolk, het is zo bijzonder allemaal. We genieten vollop van onze kleine meid..  Ze drinkt nu wel uit de borst en vannacht zelfs 4 uur geslapen achter elkaar.. Ze komt goed aan en zit bijna op haar geboorte gewicht.
Ik herstel goed maar moet erg rustig aan doen (niet mijn sterkste punt maar mijn vriend is erg streng voor me gelukkig ?)
Hoop voor jullie dat je ook snel een kleintje in je armen mag sluiten, dat wachten wachten wachten en telkens denken dat je wat voelt maar dan toch weer niet, spannend hor! Rustig aan allemaal en succes met die echte laatste loodjes... You can do this!!

Ah dreamer wat fijn dat pip goed drinkt!! En snel weer op geboortegewicht zeg!!!
Indd nog niks gemist hihi maar we zijn ook niet meer met veel over. Zat laatst ff door die eerste paginas maar al die mensen waren volgens mij destijds een facebookgroep ofzo begonnen. Zul je denk ik niet veel meer van horen. Ben wel blij met het clubje hier. Vorige  zwangerschap waren er ook veel vriendinnen en mn schoonzus zwanger. Deze keer ben ik echt alleenig. Verschilt wel enorm. Hoe zit dat bij jullie? Veel zwanger in de omgeving?? Fijne dag allemaal!

Haha geen ervaring met navel piercing.. voel me deze week juist fitter haha.. ook geen logica in te vinden.. 
Niemand in familie of vrienden groep die zwanger is . Twee collega's toevallig.. eentje is al bevallen, te vroeg en de andere moet nog 11 weken... Dus dat is wél leuk maar vind dit ook erg prettig hoor omdat we allemaal op hetzelfde moment zitten ☺️ 
Ik denk dat de starters van deze pagina al bevallen zijn ?
Ik moet beetje wennen dat het heftige bewegen in de buik rustiger is..  kan natuurlijk niet meer alle kanten opdraaien... Gelukkig voel ik wel kleine draaien en schopjes maar dat heftige draaien was niet te missen Haha

Wat fijn Dreamer!! Gelukkig gaat het goed!! ?♥️ Lekker genieten!!

Zaterdag wordt er een ballonnetje geplaatst als er dan nog niet genoeg ontsluiting is. Dan worden zondag de vliezen gebroken. Ben dan 41 wkn.
Ben wel blij met een soort plan, het kán natuurlijk nog voor die tijd komen. Maar daar ga ik niet vanuit.

Kan ik goed inkomen! Vond de week na de uitgerekende datum zon dooddoener. Duurde allemaal te lang, je hebt ook geen zin of energie om jezelf “af te leiden” lijf is op en je hersens ook ? en je kijkt weer ergens naar uit. 

Terug
Bovenaan