Oktober 2020❤️

Klopt ja, dat ballonnetje zou ee paar cm ontsluiting moeten geven, waardoor de volgende dag de vliezen gebroken kunnen worden.
Tijd om me te vervelen heb ik niet met een nu wel erg intensieve 11-jarige zoon en een dochter van net 2. Maar ik kan werkelijk niets hebben, vooral van m'n man niet... Voel me nogal negatief en labiel vandaag?

Hihi vervelen is het niet, meer gewoon geen zin meer. Aan het begin van mn verlof had ik nog wel zin om hier en daar een bakkie te doen of echt nog iets te ondernemen. ? merk dat ik nu iedereen irritant vind ? mensen bellen alleen maar om te kijken of er al geworpen is ? en de rest vd wereld is gewoon aan het werk dus totaal niet met baby bezig alleen nieuwsgierig naar de jouwe ? heel lief maar niet waar ik nu zin in heb. Ook heb ik het idee dat vage kennissen vooral peilen om te kijken hoe dik ik ben geworden ? kan aan mij liggen. En indd geen zwangeren om me heen dus dan krijg je toch niet echt raakvlak omdat je gewoon op het moment enorm hiermee bezig bent. Alleen dezelfde vragen. Hoe gaat het? Kwaaltjes en de uitgerekende datum ? niets over de dingen waar ik mee worstel of zit te klooien ? want dat boeit niemand wat logisch is ?

En niet om super negatief te zijn echt niet. Want ik snap het andersom ook ? het is gewoon een bubbel waar je zelf ff in zit. 

Haha zeker eigen eilandje.. de berichtjes met de zinnen alles nog rustig komen ook aardig voorbij? Alsof ik in het moment Supreme ga appen.. "nee ik ben nu volop bezig" haha

Nou ja ik verveel me iets meer want ik heb natuurlijk niet al een eerste rondlopen haha. En die bezoekjes hoeven van mij nu ook niet.. met die corona en ook al is iemand verkouden of grieperig.. ik hoef het niet te hebben Haha.. 

@cardiozuster @Samson
Ja herken ik wel hor, hier ook de laatste week toevallig aan de deur ;) of ineens vaker bellen. Wij hadden de datum van de ks voor onszelf gehouden.. Uiteindelijk was het pas om half 3 s middags en dat verwacht niemand dus was wel leuk om ze te verrassen.
Hier wel twee in mijn omgeving die nu rond de 20w zitten, maar vind het indd leuk om met jullie ervaringen uit te wisselen.. Kan me goed voorstellen dat je het wachten zat wordt.. Alhoewel ik dus dat gevoel niet hebt gehad, voor aankondigingen voor de bevalling zoals krampen of bloedverlies etc. Ook wel beetje gek, maar goed..

Hihi wat een bak dreamer stiekem smiddags je kindje halen ?
hihi cardio je hebt er extreme tussenzitten hoor ? was weeres positieve bevallingen aan het opzoeken was er 1tje die via een LIVESTREAM aan het bevallen was. Echt wtf ?
gebruiker is dat hoe dat altijd gaat met zon ballon? Ik dacht altijd dat zon ballon zelf de bevalling opwekte? Ben benieuwd hoop dat je je kindje snel bij je hebt ❤️ 

Terug
Bovenaan