Oktober 2020❤️

Haha een livestream, dat zou nooit in me opkomen ..

Nou wéér vroeg wakker.. vannacht enorme krampen die pijn deden moest er ff mijn bed voor uit.. sowieso 3x er uit vannacht, meestal 1x dus dacht zou dit het begin zijn? Inmiddels alweer uur rustig in de buik dus zal wel niet haha.. had wel enorm het gevoel dat de kleine naar beneden werd geduwd ofzo

Wat vervelend joh, dat onrustige slapen. Ik lig ook veel wakker, maar niet echt voorweeën ofzo. Meer een heel bezig hoofd...
Dat ballonnetje moet een paar cm ontsluiting erbij creëren, waardoor dan de volgende dag de vliezen gebroken kunnen worden. 
Een livestream, hoe verzin je het!?
Bij mij wist de vorige keren niemand dat t begonnen was. Had bij de vorige gezegd dat ik de volgende dag ingeleid zou worden. (Dat zou ook gebeuren, als het niet op gang kwam na vliezen breken).
Ik denk dat ik nu weer zoiets ga zeggen, niemand (behalve m'n man) weet iig dat het ballonnetje en vliezen breken dit wknd gepland staat. Het scheelt mijn moeder gewoon wat stress als ze het niet weet.

Ik ben nu 39+4
Kleintje is al ingedaald maar mss nog dieper nu?? 
Wel weer buikkrampen nu... En verzuurd gevoel in bovenbenen.. soms wat krampen daar.. alleen de buikkrampen houden soms best even aan, zakken af en komen poosje later weer terug zeuren . Moet zo naar de VK dus kijken wat die zegt ?

Groot gelijk dat je niks verteld.. moet toch ook een verrassing zijn!! Lijkt me veel leuker

Ja dat vind ik ook, zo leuk om te bellen met het nieuws als niemand het weet! Wij weten ook niet of het een jongen of meisje is, wist ik bij alledrie niet. Ik vind de verrassing zo leuk.
Bij de 2e dacht ik echt, het is een jongen. Leek me leuk voor mijn zoon en het voelde zo. Paar weken voor de geboorte kwam er twijfel en toch moest ik echt een paar dagen wennen. Een meisje, wat apart dat het toch een meisje is. Nu kan ik weer alleen maar aan een jongen denken, maar we zullen zien. Zou het voor mijn man erg leuk vinden, na een dochter ook een zoon van hem. Mijn oudste heeft een andere papa. 

Wat leuk zon verassing! Wel slim indd ik zit ook in dubio, mijn moeder haalt mn dochter als de bevalling begint, maar ben indd bang dat ze zich nerveus gaat maken ? dus mocht het snachts zijn wachten we zo lang mogelijk ?

@cardio ik heb het ook vooral sochtends al 3 ochtend op een rij steken aan de onderkant en toegenomen druk aan de onderkant zeg maar. Ook als het rommelt voelt ik het meteen trekken in mn onderrug en bovenbenen. Gewoon hopen dat het doorzet hihi veel succes zo bij de vk ❤️

ik weet ook niet wat het wordt hoor! Erg nieuwsgierig nu ook! :) ik zit ook in de jongensfase maar heel af en toe de laatste tijd denk ik toch zou zomaar een meisje kunnen zijn haha

nou de krampen zitten nu op ongeveer 15-20 minuten van elkaar vandaan het laatste uur... zet nou maar door haha.. ik zie zo dat 't vanmiddag allemaal weer verdwijnt!De VK zegt dat het voorweeen zijn en bedacht erop zijn als de frequentie toeneemt aangezien het nu nog onregelmatig is.. naja had ik zelf ook bedacht.. mocht dit allemaal pesterij zijn haha... dan gaan we misschien volgende controle met 40+4 strippen als ik dat wil.. Heb er maar even bewust naar gevraagd wat het plan is mocht het over een week nog niet zover zijn.. En dan worden ook de opties van inleiden besproken

ja als je een kleintje hebt dan moet je natuurlijk iets regelen, kan me voorstellen dat als de insteek thuis bevallen is en het begint eind van de avond/rond middernacht dat je die nog even laat liggen!

Oh wauw wat zijn ze assertief daarmee overal. Wonen jullie in de grotere steden dat ze zo chill zijn met dat strippen ? heb het idee dat ik hier mn ziel zou moeten verkopen ??? de vorige keer was ik het echt zo zat in de hitte met mn 41 wk toen zeiden ze ook pas bij 41.5/41.6. Nou hoeft het van mij nog niet  maar valt me op dat het bijna overal gewoon een optie is. ?
ben benieuwd oft doorzet cardio! Het kan echt maarzo wezen ?

Terug
Bovenaan