Oktober 2020❤️

nee woon in overijssel! :p
maar ik ben er zelf over begonnen van 'Goh en volgende week weer controle, en hoe dan verder?' dus ja... ben er zelf een beetje over begonnen... Beetje uitleg over nadelen ervan evt
haha ik houd m'n hart nog niet vast

hoe voel jij je vandaag?

Zet het nog niet door, cardiozuster?
Bij mij kwam de oudste op 40+1. De vorige wilde ik ook afwachten, strippen bij 41+4 deed toen niets. Nu wil ik gewoon niet voorbij de 41 weken, eigenlijk. Mijn oudste staat stijf van de spanning en uit dat in dwars gedrag. Zelf heb ik spanning en irritatie om niks, het is wel genoeg zo. Dus als strippen had gekund, was het misschien fijn geweest.
Aan de andere kant, als het kindje vanzelf komt, gaat het naar mijn idee vaak vlotter. Ik heb best goede bevallingen gehad, thuis, gewoon fijn. (Nou ja, pijn is niet fijn...?) Ik hoop dat deze ook thuis kan komen.

Nee blijft onregelmatig maar al wel hele dag, ook pijnlijker dan anders dus afwachten maar haha

Ooh ik hoop t ook voor je.. ik hoop dat het lichaam ook zelf beslist het te laten komen.. alles waarmee je het moet opwekken is extra stress maar als het moet! 

Jij verder nog geen klachten Gebruiker10066199??

Hihi dan zijn ze hier gewoon dwars in de bible belt ?? nee ja steeds savonds en sochtends rommelen maar zodra ik vanalles ga doen trekt het weg. Vandaag ern goede dag. Ff lekker met die kleine door de intratuin gebanjerd konijntjes en kerssemus kijken zoals zij dat dan zegt. Ze is echt super lief en aanhankelijk. Lijkt indd ook erg gespannen over dr aanstaande grote zus rol. Neemt het er echt van ? vannacht stond ze rond 3u naast mn bed ? ze wilde bij ons in het familiebed ?? hoezo niet? Broer heeft strax ook een aanschuifwieg? Vond ze niet zo eerlijk. We hebben dr maar aan toegegeven.  Genieten vd extra knuffels normaal moet ze niks van me hebben ? 

Haha ik snap wat je bedoeld hoor.. ik gun het jou ook ????
Ik denk nu van zet maar door kleine.. mama is er klaar mee haha
Vannacht tenminste wel ff goed geslapen... We gaan nu maar voor bevallen op de uitgerekende datum haha

Mijn nichtje is zo bang dat ik de 27e ga bevallen op haar verjaardag, ze is as dinsdag 12 dat ik al zei die roept het op zich af haha

Wat spannend allemaal, lees met spanning met jullie mee.. Hoop dat het allemaal opschiet en strippen misschien helemaal niet nodig is!
Vandaag mijn uitgerekende datum en de kleine meid op mijn borst is alweer een week en 1 dag bij ons... Nachtvoedingen om de anderhalf/twee uur zijn pittig maar ze is om op te vreten.

Terug
Bovenaan