Oktober 2020❤️

Wat heerlijk, Dreamer, geniet ervan!
Wel fijn om nog zoveel mogelijk slaap te pakken, voor de bevalling en gebroken nachten. Hier nog alles rustig, helaas... Morgen of zondag, dan ga ik ervoor? De anderen kwamen ook op zat. en zo. Dat beviel wel goed?

Haha zijn jullie partners ook veel vrij na de tijd??   
Spannend gebruiker.. komt mooi dichterbij nu!!

Genieten Dreamer.. hopelijk worden de nachten snel beter . Had je fijne kraamzorg??

Hihi heerlijk dreamer, zon mini mensje ❤️❤️❤️
@cardio mijn man werkt zijn weekje af als ik doordeweeks beval, daarna 3a4 wk vrij. De rest van zn verlof neemt hij elke week 1 dag op. Waarsch de wodag of lang weekend. Hoe fixen jullie dit?? ? 
@gebruiker ik hoop het ook int weekend, dochter is ook op de zatdag ter aarde gekomen. Vond het wel tof ? kraamzorg zei dat meeste kindjes sweekends kwamen. 

Mijn vriend is twee weken vrij en daarna iedere vrijdag tot ze op zijn maar daarna gaat hij sowieso 4 dagen werken IPV 

Ik dacht bijna dat het zover was voor jou Samson.. had nog niks van je gezien vandaag Haha.. ik dacht yeah die is aan de beurt Haha
Is dat zo in het weekend? Nog nooit eerder gehoord of op gelet.. volgens mij bij al mijn neefjes of nichtjes doordeweeks.. volgens mij 1 neefje op zaterdag maar die was ingeleid ivm hoge bloeddruk

Hihi ja ooit gehoord. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al wel de halve dag met een kruik op mn onderrug zit, kneiterharde buiken en slijmverlies (sorry voor de details). Toch denk ik dat het zo weer zakt ? pff dit gedonder had ik vorige keer ook niet. Zenuwslopend dit ? ga me rot lachen als ik weer fiks overtijd loop ?? 
manlief dacht er ook aan vast 4 dagen te gaan werken mits dit haalbaar is. Lijkt mij ook heerlijk. Kan ik af en toe wat extra werken, of gezinsuitjes heeeerlijk
Hoest bij jullie? ?

Ooh het broeit bij jou ook al beetje... vervelend hè die pijn in de onderrug.. heb je harde buiken in rust??
Ik was gisteren overtuigd dat het begin er mss was maar ja het is de eerste, weet ik veel Haha

Moet zeggen dat het draaien op de bank of in bed wel steeds pijnlijker wordt.. ik heb ook het gevoel dat de buik iets lager is dan gisteren dus mss daarom gisteren zoveel krampen .. toch kindje mss nog verder ingedaald met z'n lijfje maar mss wil ik het ook wel zien met me buik??

Haha nou ja precies dat. Vorige keer was ik gewoon log, nu doet draaien gewoon pijn hihi. Ook had ik toen amper voorweeen nu lig ik elke keer te creperen ? heb. Sowieso veel harde buiken deze zwangerschap vorige keer alleen bij inspanning. Hier als ik soms al naar mn buik kijk, en ze doen vaak echt goed zeer ook nog ? degene die zegt dat harde buiken geen zeer doen kent deze nog niet ?

Haha.. bij mij is de buik ook vaak gespannen maar geen last van.. VK vraagt wel eens heb je nu ook last.. dan zeg ik waarvan? Haha... Maar veel harde buiken heb ik nu niet...
Wel goede nacht gehad?

Terug
Bovenaan