Oktober 2020❤️

Nou meiden, hier nog steeds complete rust... en in mijn hoofd steeds meer onrust en spanning. Vanmiddag het ballonnetje, het gevoel dat het, als alles goed gaat, morgen kan komen, dat geeft me best spanning.
Wat een tegenvaller, cardiozuster... Het is zo verschillend hoe het gaat. Bij mijn eerste had ik heel weinig voorweeën, die kwam 'ineens', bij de tweede heel wat nachten beneden gezeten van 'Oh, nu zet het vast door, dan moet ik niet in slaap vallen'? (alsof je door kunt slapen als het serieus bezig is). Dit keer zo weinig voorwerk... zal me niet verbazen als t vanmiddag nog potdicht zit, op die ene cm na.

Hihi nee moest echt 5x naar de plee ? ook stond mn dochter 4x voor het “familiebed”. ? drama ach ja tis nog ff  daarna heb je krijsende baby midden in de nacht. Dus we gaan zo ff op pad voor een slaaptrainer, gezien t kind geen idee heeft van dag of nacht ? 
Als mn buik het toe laat gaan we ff de tuin winterklaar maken. Hihi dolle pret ?
jullie nog wilde plannen?? 

Hihi we waren tegelijk ? gut tis al zaterdag!! Spannende dag voor jou gebruiker!!!  Maar geen voorwerk zegt niks! Bij de eerste dus echt amper tot geen voorwerk binnen 3uur volledig ontsloten! Zettemop vandaag TOI TOI

Dank je! Ben gewoon een beetje zenuwachtig... Zo dom, als ik eenmaal begonnen ben, dan zit ik in bubbel en komt het goed. Dus zenuwen hoeven echt niet, maar goed.

Is ook niet gek, vind het ook weer spannend ? toch altijd weer de vraag hoe het loopt. Voorbereiden is onmogelijk. We zijn hiervoor gemaakt, maar dat maakt het niet makkelijker ?

Oooh succes gebruiker.. hopen dat het ballonnetje zijn werk doet!!! Ik duim voor je

Wij niet veel gedaan.. beetje rondgereden... Vriendlief had nestel drang haha, de garage moest ineens opgeruimd en de spullen naar kringloop haha .. cola flessen terug naar Duitsland etc .  Ik lekker in de auto, hij overal naar binnen.. beter dan hele dag in huis zitten haha
Vanmiddag af en toe krampen maar nu wéér rustig.. zucht... bijna uitgerekende datum behaald iig.. haha

Hihi wij wouden ookal de tuin/veranda doen (bierflessen/plastic/kinderspeelgoed/tuin winterklaar maken). Vanmorgen regende het en rara vanmiddag lag ik weer met die €&@#% krampen op bed. Ga nu ook weer stuk vd rugpijn ? snap dr geen zak van ? hopelijk morgen een wat fijnere dag ? of een baby mag ook natuurlijk ? morgen is het indd jouw dag hihi ben benieuwd ? ik geef het op
gebruiker ik hoop dat jij meer succes hebt ?

Nou, ze hebben geen ballonnetje geplaatst. De baby was niet ver genoeg ingedaald, dus vonden ze dat het dan niet veilig is de vliezen thuis te breken. Had best een kater, had me er helemaal op ingesteld.
Het kan nog zijn dat de vk morgen wel vindt dat het ver genoeg is ingedaald, en de vliezen kan breken. Had 2 cm ontsluiting.
Dus afwachten.... Het laat zich niet plannen allemaal. Ik mocht ook morgen in het z.huis vliezen laten breken, maar wil zo graag thuis. Vooral nu met dat snertvirus.

Terug
Bovenaan