Oktober 2020❤️

Ah serieus! Dat meen je niet! Wat een domper! Je stelt je er indd op in, dan ist helemaal zuur ?
maar je krijgt toch pas ontsluiting als het koppie derop drukt? Dan issie toch gewoon ingedaald? Kan me indd voorstellen dat je thuis wilt. Ik ga ook niet vrijwillig naar het zhuis nu brr als ik het nieuws al zie. Ik hoop dat je morgen wat verder bent met de ontsluiting ?

Hoe gaat het vandaag ladies?? Hier indd met de tuin begonnen, ik voelde me goed. Heel stuk begonnen maar uiteindelijk staat mn vent met de hogedrukreiniger nou alles te doen want rara kreupel ? arm joch. Ook is vanmorgen de auto uitelkaar gedonderd dus ik denk dat dit wederom een schijtdag is ? positief is dat er vandaag niks rommelt dus ik me ook niet druk maak om wanneer de baby komt ?
hoop dat jullie dag vreugdevoller is ??

ooh wij kiezen wel voor ziekenhuis maar ip poliklinisch, dan ben je snel weer weg als alles goed is gegaan! haha  

ooh wat balen gebruiker!! Had het zo voor je gehoopt!Vandaag wat meer nieuws!? Is de VK weer langs geweest?

Nou 40 weken is behaald! Die mijlpaal weer gehad, kom nu maar baby! haha af en toe wat krampen maar voor de rest blijft het maar rustig behalve dat ik het idee heb dat die enorm aan het drukken is op m'n bekken! Rugpijn neemt ook toe, vraag me af of het daardoor komt, door de druk op het bekken, soms ook krampen met rugpijn, weet soms niet meer wat waar van komt haha... soms ook krampen in bovenbeen, ik lees wel eens van beenweeeen, hoop niet dat dit de voorbode is daarvan haha.. vandaag luierdagje, xboxen, puzzeltje maken, beetje eten, beetje wandelen haha... nou ja iedere dag is bijna luierdagje haha    

ooh geen goede dag samsonn ... nix aan.. wat is er met de auto dan?  

Oh heerlijk lekker lamballen ❤️ 
hihi de uitlaat is eronderuit gedonderd, maar dan ook met pijp en al tot aan de motorkap. Keiharde knal leek wel of de halve auto eronderuit knikkerde. We hadden vrijdag net besloten de auto te behouden gezien we op de uitlaat na bijna alles vervangen hadden aan het loeder de afgelopen 2 jaar ? zul je altijd zien ???hoop dat ik niet beval deze week en zo wel dat ik niet naar het zhuis hoef ??
jippie de uitgerekende datum! Weer een mijlpijl. 
Ik had ookal last van pijn bij mn bovenbenen als het rommelt. Zei ookal tegen mn man hoop indd niet op beenweeen die schijnen echt hels te zijn ??

haha... nou voor de zekerheid maar ff een andere auto garanderen? haha of morgen ff snel de garage bellen... ooh altijd balen als je beslist dat de auto nog even mee mag en dat dan het volgende gebrek om de deur komt kijken!  

jaaa dat las ik ook over beenweeen, ook dat vrouwen dit hadden bij de voorweeen dus ik hoop het echt van niet.. je krijgt er zo'n moe gevoel van in je benen, beetje verzuurd gevoel..

Wat een gerommel ook ? ik ben zo benieuwd hoe het loopt cardio hihi 
We hebben altijd nog de bedrijfsbus van mn man. Alleen mag die denk ik niet in de parkeergarage van het zhuis ? ach ja en anders kunnen we altijd nog met de Stella ???

Terug
Bovenaan