Oktober 2020❤️

Pff ook weer echt een schijtnacht ? ben gesloopt ? en mopperig bah 
denk wel 8x naar de plee, dochterlief riep ook nog 2x of het al tijd was om gezellig de krinchmes te kijken (de grinch?). Was weer klaarwakker. Bah ? ook heb ik het idee dat knullemans niet lager in mn bekken kan zitten, zon druk op mn doos ? zit er gewoon aan te denken om touwtje te springen volgens mij kukkelt ie er dan zo uit ? 

Hahaha ? die druk op dat bekken vind ik ook steeds groter worden.. als je bijvoorbeeld van de bank afkomt

Heb zo'n jeuk sinds vannacht... Irritant

Pfff ja ? ik kan ook zwat niet opstaan vd bank hihi 
jeuk heb ik soms echt overal, en na een paar uur is het weg ? schijnt ook zon typisch iets te zijn. Je hoort welles mensen die 9 maand erdoor getreiterd worden ?? 

Jaa klopt.. voor zekerheid VK nog gebeld stond op internet...dus zo heb ik het ook gebracht maar mag het niet in mijn handpalmen krijgen of onder de voetzolen anders mag ik het accepteren...
Nou 40+1 .. morgen mijn nichtje jarig. Kijken of haar wens van geen nichtje of neefje op haar verjaardag uit komt ?? 

Verveling slaat enorm toe .. Netflix wordt steeds lastiger haha en puzzels ook saai.. ben maar weer gaan xboxen

Jij weer de Grinch aan het kijken?? ?

Eerlijk gezegd.. zelfde hier ?? amazon Prime genomen heb je animatiefilm ve grinch ?? + weer nieuwe series  heb netflix en videoland weer leeg gekeken. Nu weer bezig met nos4a2u en walking deAD spinoff ?? erg dit. 

mag ik wel bevallen op je nichtjes verjaardag?? ?

Dag dames, goed nieuws! Zat. op zondagnacht begonnen de weeën om 2 uur. Om half 5 vk hier, bleek nog steeds maar 2 cm., het waren indalingsweeën. Dacht, dat duurt misschien nog lang...
Om half 7 werd het heftiger. Tegen half 10 kwam vk. Ze heeft om 10 uur de vliezen gebroken en tegen half 12 is onze dochter geboren!
Ben nog een beetje aan het wennen, het is toch best vlot gegaan. En lekker thuis!☺
 Nog wel apart dat het weer een meisje is, als je maandenlang hebt gedacht dat het een jongen zou zijn?

Ik had al zon vermoeden hihi!! 
gefeliciteerd!!! Een dochter!! Wat grappig he hoe je hersenen je voor de gek kunnen houden ? Ik hoop dat alles goed en wel is gegaan, en je heeeeerlijk kan gaan genieten ❤️

Wat mooi een dochter ♥️♥️ gefeliciteerd en wat fijn dat de bevalling voorspoedig is verlopen en eigenlijk ook helemaal vanzelf!! Lekker genieten van je dochter en gezin natuurlijk!! 

Jij mag bevallen Samson haha ? zou mooi zijn op uitgerekende datum haha

Terug
Bovenaan