Oktober 2020❤️

Toch ben ik ook stiekem wel benieuwd of jij een meneertje of een mevrouwtje draagt cardio ? niet omdat het uitmaakt, maar meer vanwege de mindfuck. Ik wist vanaf ik zwanger was dat het een knul was, maar omdat ze bij de nub echt 100000% zeker was van een meid heb ik me geestelijk omgezet. Met de 20 wk bleek het dus echt een knul en had mn oer gevoel gelijk. Nou lees ik dit van gebruiker en vind ik het toch ergens wel verwarrend hoe de natuur werkt. Bizar ?? achja we komen erachter overmorgen dan maar?? ?

Haha ja ik ben ook benieuwd... Maar stiekem bereid ik mezelf er wel op voor dat het ook heel goed een meisje kan zijn Haha
Maar ben blij met wat het ook mag zijn ?♥️ als t maar eens komt haha

Goede nacht!! 

En Dreamer hopelijk gaat het met jou goed ?

Jaaa Samson uitgerekende datum behaald!! Haha

Voor me gevoel tel ik wéér op IPV af naar uitgerekende datum als ik bedenk 2 dagen overtijd haha

@cardiozuster Ja hier gaat het goed, ad en toe wel een gevecht met bv... Deze dame werkt niet altijd mee haha. En ze is echt heel sterk! 
Hoe gaat met jullie? Al tekenen dat je een idee hebt het gaat binnenkort gebeuren of echt nog rustig?
Kraamzorg is nu een dag of 5 weg en beginnen nu ons eigen leven en ritme te vinden. Mn vriend is wel nog thuis, herstel gaat lichamelijk goed maar mijn hele conditie is weg. Lastig om geduld te hebben 

Vanmorgen zijn we trotse ouders geworden van onze prachtige zoon Owen. Ik werd om 7u wakker met kramp en om 11.25 u is hij geboren. Alles ging goed nu ff wennen.

Samsonnn, gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws en wat vlot zeg!!
Bedankt voor jullie felicitaties, hier gaat het goed. Blijft nog even wennen aan elkaar en zoeken naar een ritme. Meisje drinkt nog niet zo makkelijk, maar voeding komt goed op gang. (Dat wil zeggen, ik heb keiharde volle borsten)
Ben benieuwd hoe snel jullie kennis gaan maken met het kleintje, cardiozuster!

Terug
Bovenaan