Oktober 2020❤️

Wat fijn om te horen dat de bv goed op gang komt ? hapt ze moeizaam aan?? 
hier echt gesloopt hihi wat een natuurgeweld ? ging super vlot, maar echt beter als de vorige keer. Paar hechtingen maar niets geks of engs godzijgeprezen. Hoop dat je ook vlot kan afkloppen cardio ❤️

@samsonn van  harte gefeliciteerd met de geboorte van Owen ? wat is je bevalling indd mega vlot gegaan. Nu bijkomen en genieten van jullie  kleine man en wennen aan jullie nieuwe gezinssamenstelling 

@cardiozuster nu jij nog! sterkte met het wachten 

Bij mij nog echt rustig Dreamer... Af en toe krampen, gisteravond ook even een uurtje maar blijft verder rustig haha.. 
Kraamzorg lijkt me fijn maar lijkt me ook fijn dat je weer alle vrijheid in huis hebt
Hebben jullie het allemaal druk met kraambezoek of laten jullie dat voor wat het is?? 

Oooh Samson op de uitgerekende datum ♥️ en ook nog eens super lot wat prachtig zeg ?♥️ gefeliciteerd met jullie zoon!! Lekker genieten, hopelijk een goede eerste nacht gehad? 

@cardiozuster ik heb niks over bezoek op het geboortekaartje gezet (bewust) Wij merken wel dat bezoek in de avonduren veel energie kost met haasten voor avondeten, voeden en toch vermoeid.. dus dat beperken we.. Er komt wel visite maar wel alleen onze familie en beste vrienden.
hoe ver ben je nu eigenlijk?
@gebruiker @Samson hoe ervaren jullie de eerste dagen zo? Onze meid is morgen alweer twee weken.. Uiteraard is alles wennen met een eerste kindje, soms loopt het allemaal lekker en soms is het best heftig en zwaar (terwijl wij allebei vrij nuchter en relaxt zijn) gewoonweg zoeken en haar leren kennen. 

Nja ik ben nu wakker sinds.  Gister ochtend. Merk dat ik het met 2 kindjes wel. Pittig vind. 1 aan de borst, andere wil ook aandacht. Snachts slaapt zus maar is broer echt aan het clusteren. Vind het best pittig. Merk dat ik nu wel echt gesloopt ben hihi zo hopelijk ff pitte. ????

Wij mochten geen bezoek ontvangen als de kraamhulp in huis was, en sinds vandaag mag het niet in de kraamtijd. Dus ook niet als zij weg is. Er zijn teveel besmettingen in deze omgeving (buurt van Amsterdam/ Haarlem)' Heel saai eigenlijk, maar is even niet anders.
Volgende week is mijn man vrij en is de kraamhulp weg, dan komen ze maar wat later...

Gefeliciteerd dames met jullie kleine, geniet van deze bijzondere periode, de tijd vliegt voorbij. Hier is ons meisje alweer bijna 5 weken. Geniet van de goede zorgen van de kraamhulp. Bij ons zijn alleen de opa's en oma's en oom op kraamvisite geweest. Nu met mondjes maat kraamvisite.

Terug
Bovenaan