Oktober 2020❤️

MRSJ ik heb volgende week dinsdag de eerste echo. Het bloedverlies is nu helemaal gestopt, mijn temperatuur blijft verhoogd (goed teken bij een zwangerschap) en ik had een knaller van een test vanochtend! Dus hopelijk was het bloedverlies van gisteren vals alarm.
Hoe gaat het nu met jou? Je kunt ook vragen of de echo vervroegd mag worden vanwege bloedverlies?

Nokia o nog een weekje, voordat je het weet is het zover. Fijn dat de bloeding is opgehouden hopen dat het vals alarm was en zo te horen wel. 
Helaas bij mij nog steeds bloedverlies steeds roze bij het afvegen, nu mogen we morgen voor een echo komen. Ik hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen want zit vol spanning

@MRSJ
Ik heb vandaag gebeld en kan ook 11 maart terecht voor een eerste echo. Dacht dat de maanden wachten en telkens weer ingesteld worden het ergste waren, maar nu kruipt de tijd ook! 
Fijn dat je morgen al terecht kan, hoop dat alles goed is.. Voordat ik een positieve test had heb ik ook bruin/roze bloedverlies gehad. Hoop voor je dat het niks geks is!

Spannend MRSJ! Fijn dat je morgen al terecht kan. Ik slaap ook altijd slecht de nacht voor zoiets, hopelijk heb je morgen een mooie echo!

Helaas toch slecht nieuws na de echo, baarmoeder was troebel en geen bevrucht vruchtzakje te zien. Nu is het afwachten wat mijn lichaam gaat doen en als het niet doorzet dan opwekken ben ik bang. 
Jullie heel veel succes en plezier verder met jullie zwangerschap en dat alles maar goed mag gaan!

Terug
Bovenaan