Oktober 2020❤️

MRSJ wat ontzettend verdrietig! Helaas is het de realiteit dat een aantal van ons dit mee gaan maken. Heel veel sterkte!

Hoi allemaal,
Ik ben uitgerekend op 31 oktober. Nog heel pril dus!
Dit wordt voor mijn het 2e kindje. Voor mijn vriend zijn 1e. Ik heb al een bijzonder zoontje van 3 jaar. 
Vinden jullie het ook lang duren voor dat er een 1e echo volgt? Ik moet nog 2 weken wachten.. wil graag weten of het goed zit enz..

@anneannes 
Ik vond de termijn echo ook te lang duren;) voor mij eerste kindje dus echt super spannend en nieuw allemaal. Ik heb dus een eerdere echo gepland (moet ik wel zelf voor betalen) dan ben ik 7/8 weken gok ik..

Ik nog een week tot de echo met 6+4, zelfs nog gebeld of het echt niet te vroeg was maar het kon echt volgens die dame

Eerste zwangerschap voor mij maar voel me de hele dag beetje weeeig op de maag alsof ik niks eet maar ik vreet me toch in rijstwafels haha.. Krampjes blijven ook iedere dag ff zeuren... 

Hallo dames,
Ik sluit mij graag aan. Sinds vorige week positieve testen. 
Dit word ons tweede kindje voor mijn vriend en mij. Hebben al zoontje van 1,5. 
Zag net al dat er meer dames zijn die het lang vinden duren voor de eerste echo komt. Ik moet ook nog 2 weken wachten :(! Maar hopen op allemaal goed nieuws?!

Terug
Bovenaan